Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Znanoteh

Razprodaja zasebnosti v piškotarskih kupčijah

Kako varovanje osebnih podatkov postaja valuta v tekmi med informacijskimi velikani.
Daleč največji učinek piškotkov je viden pri usmerjenem oglaševanju, ki nam glede na to, kaj smo na spletu počeli, na zaslon servira prilagojene oglase. FOTO: Shutterstock
Daleč največji učinek piškotkov je viden pri usmerjenem oglaševanju, ki nam glede na to, kaj smo na spletu počeli, na zaslon servira prilagojene oglase. FOTO: Shutterstock
Jurij Kristan
9. 5. 2021 | 06:00
9:56

V prispevku preberite:


Sredi lanskega decembra so bralce New York Timesa, Washington Posta in Wall Street Journala pričakali celostranski oglasi, ki so pompozno trdili, da bo Apple ugonobil svobodni internet. Podnje je bil podpisan nihče drug kot Facebook, češ da govori v imenu »vseh malih podjetij«. Šlo je za odkrit javni pritisk na cupertino, in sicer v odporu do prihajajočega novega režima upravljanja sledenja oglaševalcev uporabniku v aplikacijah na Applovih napravah.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine