Kako varovanje osebnih podatkov postaja valuta v tekmi med informacijskimi velikani.
Galerija
Daleč največji učinek piškotkov je viden pri usmerjenem oglaševanju, ki nam glede na to, kaj smo na spletu počeli, na zaslon servira prilagojene oglase. FOTO: Shutterstock
V prispevku preberite:
Sredi lanskega decembra so bralce New York Timesa, Washington Posta in Wall Street Journala pričakali celostranski oglasi, ki so pompozno trdili, da bo Apple ugonobil svobodni internet. Podnje je bil podpisan nihče drug kot Facebook, češ da govori v imenu »vseh malih podjetij«. Šlo je za odkrit javni pritisk na cupertino, in sicer v odporu do prihajajočega novega režima upravljanja sledenja oglaševalcev uporabniku v aplikacijah na Applovih napravah.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji