![Navdušenci iz vse Evrope so drli v Köln na igričarski sejem, na katerem je bilo vzdušje enako kot pred pandemijo. FOTO: Jana Rodenbusch/Reuters](https://www.delo.si/media/images/20230831/1512402.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
Za tiste, ki si želijo v živo izkusiti stvarne dimenzije industrije računalniških in videoiger, že od nekdaj velja napotek, da morajo obiskati katerega od največjih tovrstnih svetovnih sejmov. Šele sredi orjaških dvoran, kjer človeka z ene strani naskoči trušč bombastičnih napovednikov aktualnih naslovov, z druge pa gneča nepregledne množice, je mogoče na naježeni koži začutiti, da gre za največjo razvedrilno panogo, kar jih je – ne le ta hip, temveč tudi v prihodnosti. In to tako v dobrih kot slabih ozirih, saj je utiranje poti skozi zrežiran in precej utrujajoč spektakel gigantskih prizorišč odlična prispodoba za branžo, ki se trudi stranke običajno navdušiti s površinsko udarnostjo, a pravo vrednost dejansko skriva v zaodrju. Spremljanje dogajanja zgolj prek interneta ali drugih medijev preprosto ni primerljivo.
Za Slovence je to običajno pomenilo romanje v Nemčijo, kjer so pred dobrimi dvajsetimi leti prvič pognali leipziški Games Convention, ta se je nedolgo zatem preselil v Köln in postal današnji Gamescom.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji