Pandemija covida-19 je pošteno razburkala področje računalniških in videoiger, toda bilanca je pozitivna.
Galerija
Eno od vprašanj ostaja, kako se bo igričarska industrija na dolgi rok znašla brez dogodkov v živo. FOTO: Shutterstock
V nadaljevanju preberite:
Hitro se je pokazalo, da je igričarska branža v samem jedru odpornejša na karanteno od nekaterih sorodnih razvedrilnih in kulturnih panog, kot sta glasbena in filmska industrija. Kjer je bilo le mogoče, so se tekmovanja preselila na internetno linijo. Ker je razvoj iger v dobri meri pisarniško delo, ga je bilo mogoče veliko postoriti od doma. Digitalna prodaja je močno izpodrinjala fizično že v letih pred pandemijo, zato so bili nedavni dogodki samo še zadnji žebelj v krsto nakupom v trgovinah. Predvsem pa: ne le da lahko v samoosamitvi vsakdo zagrabi v roke miško, igralno palico ali telefon – to je bilo v teh razmerah celo koristno. Igre so poleg spletnih videoservisov in družbenih omrežij postale eden poglavitnih načinov za soočanje z dolgčasom, osamljenostjo in stresom.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji