Neomejen dostop | že od 9,99€
Včeraj so identificirali vseh 21 žrtev hude prometne nesreče, ki se je zgodila v torek zvečer v Mestrah pri Benetkah. Avtobus s pogonom na metan, na katerem je bilo štirideset potnikov, je prebil dve zaščitni ograji, zgrmel čez nadvoz, nato pa je zagorela električna baterija. Umrlo je devet oseb iz Ukrajine, štiri iz Romunije, tri iz Nemčije, dve iz Portugalske, po ena iz Hrvaške in Južne Afrike ter italijanski voznik.
Trupla so odpeljali v mrtvašnico v Mestrah, kamor so že začeli prihajati svojci. Po zadnjih podatkih je bilo v nesreči poškodovanih 18 ljudi, med katerimi jih je pet v smrtni nevarnosti, vključno z majhnim otrokom, poroča avstrijska tiskovna agencija APA.
Zaradi nesreče so oblasti v Benečiji razglasile tridnevno žalovanje, medtem ko je senat v Rimu umrle v sredo počastil z minuto molka. Nesreča je v Italiji sprožila burno razpravo o varnosti v cestnem prometu, češ da je bila ta zaradi pomanjkanja naložb v varnostno opremo in slabega vzdrževanja le vprašanje časa.
Čeprav vzrok nesreče še ni znan, se ugiba o tem, kaj je povzročilo tragično nesrečo. Nekateri so vzrok pripisali slabemu zdravstvenemu stanju voznika, vse bolj pa so oči uprte v varnostno ograjo na nadvozu. Avtobus, ki je ob nizki hitrosti sprva drsel približno 50 metrov, je nato nizko ograjo prebil in padel v globino. Posnetki kamer kažejo, da je 13-tonsko hibridno vozilo zlahka prebilo ograjo, ki je bila, sodeč po posnetkih, zarjavela.
Kot navaja La Repubblica, mnogi menijo, da ta ograja ni imela nobene zaščitne funkcije. Kot poroča Ansa, je preiskovalni spis, ki ga je odprlo beneško tožilstvo, za zdaj brez osumljencev. »Trenutno ni osumljencev,« je potrdil tudi tožilec Bruno Cherchi. Preiskujejo zaščitno ograjo, vozilo in območje tragedije, osredotočili so se na analizo posnetka kamer.
Rekonstrukcije, ki bi lahko z gotovostjo ugotovila vzroke nesreče, še niso izvedli. Tožilstvo v Benetkah je ugotovilo, da avtobus pred padcem z nadvoza ni trčil v drugo vozilo. Sodstvo preučuje dve glavni hipotezi o vzrokih tragedije. Prva je tvegan manever z drugim avtobusom in trk v staro varovalno ograjo, kot drugo pa bolezen voznika, ki ni mogel obvladati vozila. Pokojni voznik, italijanski državljan, je bil star 40 let in je bil pri podjetju zaposlen sedem let.
Direktor podjetja La Linea Tiziano Idra, ki je upravljalo avtobusno povezavo do kampa, je včeraj zagotovil, da je bil preminuli voznik vesten, izključuje pa tudi možnost, da bi bil utrujen oziroma zaspan. Po najnovejših podatkih je bil v času tragedije v službi tri ure in pol, pri čemer ni šlo za čas kontinuirane vožnje. Pred tem je imel po podatkih direktorja zanesljivo dovolj časa za počitek.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji