Neomejen dostop | že od 9,99€
Operativni program varstva pred hrupom, ki je v medresorskem usklajevanju, še pojasnjujejo na Mopu, je izdelan na podlagi strateških kart hrupa tako imenovane tretje faze, medtem ko se rok za izdelavo kart četrte faze izteče v teh dneh. Izdelane bi morale biti do avgusta letos, in sicer prvič z modelnim izračunom in uporabo skupnih metod ocenjevanja hrupa ter s prometnimi podatki za leto 2021. Od skupnih metod je pričakovati, da bo ocenjevanje emisij hrupa za ceste, železniške proge, letališča, industrijske vire hrupa in s hrupom obremenjenih prebivalcev v EU končno usklajeno. Strateške karte so sicer izhodišče za pripravo ukrepov za obvladovanje hrupa cestnega in železniškega prometa.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji