Kot smo že poročali, delovna zapora na gorenjski avtocesti številnim voznikom povzroča težave. Samo včeraj so se namreč na območju delovne zapore zgodile tri prometne nesreče, zaradi katerih je nastal daljši zastoj. Policija zato poziva k upoštevanju prometnih pravil in strpnosti.
Kot navajajo na PU Kranj, so prvo nesrečo obravnavali na uvozu Kranj zahod proti Ljubljani, ko se je zaradi prekratke varnostne razdalje pripetilo naletno trčenje.
Sredi dopoldneva je sledilo novo posredovanje, ko je voznik na viaduktu Tržiška Bistrica na prometnem pasu v smeri Karavank, ki poteka po nasprotnem smernem vozišču, predrl pnevmatiki na vozilu.
Popoldne pa sta na delovni zapori tik za priključkom Kranj zahod trčili še dve vozili. V nesreči je sicer nastala le materialna škoda. Voznica se je na priključku Kranj zahod v smeri Ljubljane vključila v promet in se že peljala po avtocesti, ko je voznik od zadaj trčil vanjo in se s svojim vozilom prevrnil na streho.
Da bi se čim bolj izognili nevarnim situacijam, policisti PU Kranj prilagajo video, kako pravilno peljati po cesti ob delovni zapori:
Nesreče na priključkih in predrte pnevmatike ta teden upočasnjujejo promet na gorenjski avtocesti
Policija zato poziva k upoštevanju prometnih pravil in strpnosti. FOTO: Špela Ankele/Delo
Poleg težav z delovno zaporo se gorenjski policisti v tem tednu ukvarjajo še s predrtimi pnevmatikami. Na prometnem pasu v smeri Karavank, ki poteka po nasprotnem smernem vozišču, so ta teden obravnavali že dva primera predrtih pnevmatik. V obeh primerih so dogodki promet upočasnili za približno eno uro.
Prav tako prometne nesreče nastajajo na priključkih na avtocesto. Na tem mestu policisti opozarjajo, da »je na priključkih v obeh smereh vožnje na območju delovišča omejitev hitrosti zmanjšana na 60 kilometrov na uro in da je treba voziti previdno«.
Voznike, ki se na priključkih vključujejo na avtocesto, policisti tudi opozarjajo, da »so v smeri Jesenic pospeševalni pasovi krajši, v smeri Ljubljane jih pa ni in se morajo, preden zapeljejo na avtocesto, ustaviti pri znaku stop in pri talni označbi«.
Komentarji