Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

Po slovenskih tirih zapeljalo šest novih flirtov

​Do konca poletja pričakujejo na Slovenskih železnicah še pet garnitur, do konca leta pa 24 elektromotornih vlakov, od tega deset dvopodnih garnitur.
Slovenske železnice so skupaj za 320 milijonov evrov brez DDV naročile pri Stadlerju skupaj 52 garnitur, 21 enopodnih, deset dvopodnih (nadstropnih) in 21 diezelskih enopodnih vlakov. FOTO: Aleš Stergar/Delo
Slovenske železnice so skupaj za 320 milijonov evrov brez DDV naročile pri Stadlerju skupaj 52 garnitur, 21 enopodnih, deset dvopodnih (nadstropnih) in 21 diezelskih enopodnih vlakov. FOTO: Aleš Stergar/Delo
5. 7. 2021 | 11:31
5. 7. 2021 | 12:47
1:45
Po opravljenih formalnostih je danes po slovenskih tirih elektrificiranih prog začelo voziti prvih šest garnitur novih, na Poljskem sestavljenih udobnih elektromotornih večsistemskih vlakov Flirt švicarske družbe Stadler.

image_alt
Novi vlaki, nova ponudba, manjka pa dvotirnost


Do konca poletja pričakujejo v Slovenskih železnicah (SŽ) še pet garnitur, do konca leta pa 24 elektromotornih vlakov, od tega deset dvopodnih garnitur.

SŽ so skupaj za 320 milijonov evrov brez DDV naročile pri Stadlerju skupaj 52 garnitur, 21 enopodnih, deset dvopodnih (nadstropnih) in 21 diezelskih enopodnih vlakov, od katerih jih pet že nekaj mesecev vozi po kamniški, dolenjski in kočevski progi. 

Udobna sedišča, klimatiziran prostor in wi-fi naredijo potovanje prijazno. FOTO: Aleš Stergar/Delo
Udobna sedišča, klimatiziran prostor in wi-fi naredijo potovanje prijazno. FOTO: Aleš Stergar/Delo


Na prvi uradni vožnji sta dve združeni vsaj napol polni garnituri peljali pod imenom Pohorje ekspres iz Hodoša v Koper. Vožnja z novimi vlaki, v katerih je 235 sedežev – deset jih je v prvem razredu – ter 184 stojišč in dosežejo največjo hitrost do 160 kilometrov na uro, je, kolikor dopuščajo slovenski tiri, udobna.

Vtisi prvih potnikov so bili ugodni, vlaki so opremljeni z delujočim sistemom wi-fi, seveda so klimatizirani. V SŽ napovedujejo, da bodo nove garniture vozile v prometnih konicah v primestnem prometu in tam, kjer ni mogoče zagotavljati dodatnih zmogljivosti. 

Stranišče je prilagojeno tudi za ljudi z oviranostmi, v njem je previjalnica, nad umivalnikom je poleg tekočega mila in pipe tudi sušilnik za roke. FOTO: Aleš Stergar/Delo
Stranišče je prilagojeno tudi za ljudi z oviranostmi, v njem je previjalnica, nad umivalnikom je poleg tekočega mila in pipe tudi sušilnik za roke. FOTO: Aleš Stergar/Delo

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine