Med najuspešnejše se je letos uvrstila tudi
Nova KBM, s čimer je ponovno dokazala, da je njena blagovna znamka dokazano edinstvena, da jo potrošniki poznajo, ji zaupajo in se z njo poistovetijo. Odličnost, za katero si na vseh področjih poslovanja prizadevajo v eni največjih slovenskih finančnih institucij, je bila prepoznana tako med strankami kot tudi v strokovnem svetu, ki vsako leto izbere tiste blagovne znamke na slovenskem trgu, ki izpolnjujejo stroge kriterije. Kot pravijo v Novi KBM, je naziv Superbrands 2021 veliko priznanje za njihovo dosedanje delo in obveza, da nadaljujejo z dobrim delom tudi v prihodnje.
Najširša mreža bančnih točk
Nova KBM ponuja svojim strankam
najširšo mrežo bančnih točk v državi, kjer lahko opravljajo bančne storitve. Na voljo so jim poslovalnice, široka mreža več kot 400 bankomatov in več kot 450 pošt. Z združitvijo z nekdanjo Abanko so ustvarili večjo, močnejšo banko, ki je stabilna in konkurenčna, še bolj dostopna strankam prek mreže bančnih točk, razširjene po vsej Sloveniji. Strankam zagotavljajo vrhunske storitve in produkte.
V Novi KBM na prvo mesto postavljajo zaupanje med banko in stranko, njihovi bančni strokovnjaki pa imajo ogromno znanja in izkušenj, s katerimi strankam pomagajo pri sprejemanju ustreznih odločitev. «Ponosni smo, da so naše poslovalnice urejene v skladu s smernicami sodobnega bančništva, saj se umaknjeni od bančnega okenca počutijo bolje tako zaposleni, ki se posvetijo strankinim izzivom, kot stranka, ki z njimi deli svoja pričakovanja in želje,« pravijo v Novi KBM.
Foto: Nova Kbm
Najsodobnejše bančne poti
Zadovoljstvo strank je v središču prizadevanj in razvoja Nove KBM. Strankam prisluhnejo in se odzivajo na njihove potrebe, zato tudi produkte in storitve razvijajo in nadgrajujejo na način, da obisk poslovalnice strankam ni več nujno potreben.
Digitalni kanali za opravljanje bančnih storitev postajajo za stranke vse privlačnejši in število njihovih uporabnikov raste. V Novi KBM so ponosni, da njihove stranke uporabljajo dokazano najboljšo spletno in mobilno banko
Bank@Net in
mBank@Net. Širok nabor avtomatiziranih storitev omogoča tudi vrhunski kontaktni center. Tako lahko najbolj priljubljene bančne produkte, kot sta
paket Komplet in
kredit Naprej, stranke sklenejo zgolj z enim telefonskim klicem oz. le z nekaj kliki. V Novi KBM za letošnje leto napovedujejo nadgradnje obstoječih digitalnih poti za opravljanje bančnih storitev, za katere so prepričani, da bodo zadovoljstvo njihovih strank še dodatno utrdile.
»Tudi strateška partnerstva gradimo s ciljem povečanja zadovoljstva svojih strank. Povezujemo vrhunske finančne storitve in ugodnosti, s katerimi si med strankami prizadevamo spodbujati tudi zdrav način življenja,«
pravijo v Novi KBM. Njihove stranke lahko s plačevanjem s plačilnimi karticami Visa Nove KBM pri določenih podjetjih koristijo
številne ugodnosti in popuste z izborom trgovcev pa med strankami spodbujajo tudi kakovostno preživljanje prostega časa.
Foto: Shutterstock
Ker v vsaki potrebi svojih strank vidijo tudi priložnost za nadaljnji razvoj banke, je blagovna znamka Nove KBM cenjena, med strankami prepoznana in predvsem zaupanja vredna.