Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Nekoč so bili vzgojni problem romski otroci, zdaj so predvsem »naši«

Na OŠ Zbora odposlancev v Kočevju je vsak deseti šolar Rom. Delo z njimi je delo za prihodnost, a še tako prodorna šola sama sprememb ne more delati.
Pretakanje pozitivne energije med učitelji in učenci pa je nujno potrebno za vzgojno in izobraževalno delo. FOTO: Reuters Photographer
Pretakanje pozitivne energije med učitelji in učenci pa je nujno potrebno za vzgojno in izobraževalno delo. FOTO: Reuters Photographer
23. 3. 2024 | 05:00
16:29

V nadaljevanju preberite:

Peter Pirc, ravnatelj Osnovne šole Zbora odposlancev, sicer profesor matematike, po 25 letih izkušenj v šolstvu, ugotavlja, da so ga dijaki »mogoče naučili več«, kot jih je sam naučil o matematiki. Predvsem pa so ga utrdili na poklicni poti, na katero je stopil na Srednji gostinski in turistični šoli v Ljubljani. In ves ta čas je utrjeval tudi odnos z učenci. Najprej ljubljanskimi, nato s tistimi iz Kočevja, kamor ga je vodila ljubezen. Odnos z učenci označi za »zelo dobrega«. Pretakanje pozitivne energije med učitelji in učenci pa je nujno potrebno za vzgojno in izobraževalno delo.

V zelo dobrem odnosu velja obojestransko spoštovanje, ki je, kot je prepričan Peter Pirc, »ključno v odnosu učitelj – učenec«. Pri čemer niti najmanjše vloge ne igra to, ali je učenec »naš«, »vaš«, črn, bel, tuj, domač – ali romski. Slednjih je na OŠ Zbora odposlancev kar desetina in sprejeti so kot vsi ostali.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine