Ljubljana - Med letošnjimi prejemniki nagrade Red Dot Award je žirija med 8697 mednarodnimi prijavami izbrala tudi
Pathfinder podjetja Better, in sicer v kategoriji oblikovnih rešitev za vmesnike in uporabniško izkušnjo v rešitvah za zdravstvo.
Rešitev Pathfinder, ki so jo prvi uvedli na
Oddelku za napredovalo srčno popuščanje in transplantacije srca Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) v Ljubljani, vodilni klinični strokovnjaki uporabljajo za upravljanje in oddaljeno spremljanje pacientov, ki so prestali transplantacijo srca.
Pathfinder je preprosta, a zmogljiva aplikacija, ki kliničnim ekipam omogoča koordinacijo oskrbe kroničnih pacientov na vseh stopnjah zdravljenja. Kot so v sporočilu za javnost zapisali v podjetju, to zagotavlja z avtomatičnim določanjem nalog na podlagi načrta zdravljenja za posameznega pacienta in opozarjanjem kliničnih zdravnikov glede odstopanj življenjskih funkcij, ki jih pacienti na daljavo odčitajo doma.
Enostavnost predstavljanja kliničnih podatkov
"Enostavnost in jasnost načina predstavljanja kompleksnih kliničnih podatkov po mojem mnenju nista samo najbolj ključni lastnosti Pathfinderja, temveč tudi njegova glavna značilnost, ki je bila odločilna, da ga je žirija nagradila," pojasnjuje Tina V. Vavpotič, produktni vodja Pathfinderja. Obenem dodaja, da je to rezultat izvrstnega sodelovanja med veščo ekipo analitikov in razvijalcev z izjemnim strokovnim znanjem in poglobljenim vpogledom v zdravstveni sektor ter izkušeno oblikovalsko ekipo
podjetja Better.
Nagrado so prejeli Samo Ačko, Tadej Maligoj in Tina V. Vavpotič iz podjetja Better. FOTO: Arhiv Better
S tem ko Pathfinder zdravstvenim ekipam točno ob pravem času predstavi le najnujnejše informacije o pacientih in predlaga ustrezne ukrepe, odgovarja na ključno aktualno težavo v zdravstvu: elektronskim kartotekam zdravniki namreč namenijo kar do 50 odstotkov svojega časa.
"Oblikovanje za zdravstvo je izjemno zahtevno. Napačne nastavitve vodijo v pacientovo zavračanje in izčrpanost, kar v najslabšem primeru lahko pripelje do škode za pacienta, ki je pogosto ne zasledimo in ne evidentiramo, in tudi do precejšnjih finančnih izgub za bolnišnice," pa je pojasnil Samo Ačko, vodja oblikovanja v podjetju Better.
Komentarji