![Voziti kolo manjših dimenzij ali pa stati na skiroju, ki drvi s hitrostjo 25 ali več kilometrov na uro, je povsem drugačna izkušnja, tudi varnostno. Lani so bili vozniki e-skirojev sami odgovorni za 66 odstotkov nesreč. FOTO: Črt Piksi](https://www.delo.si/media/images/20230418/1426069.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
Električni skiroji so se v zadnjem času namnožili, še več jih bo na kolesarskih stezah in površinah za pešce v toplejših dneh. Poleg števila nesreč pa narašča tudi negodovanje drugih uporabnikov asfaltiranih površin. Tihi in včasih zelo hitri skiroji marsikoga presenetijo, tudi njihove voznike. V predpisih so zvočna opozorila, ki pa jih tako rekoč ni slišati.
»S klasičnimi kolesi se vozimo 18 kilometrov na uro, z električnimi bistveno hitreje, daljša je tudi zavorna pot. Nevešči smo še uporabe teh vozil, električno kolo enačimo s klasičnim kolesom, e-skiro pa s skirojem, ki smo ga uporabljali v otroštvu. Drugače se ustavljaš, če se poganjaš z nogo, kot če se pelješ 25 kilometrov na uro,« pravi Simona Felser, direktorica Agencije za varnost prometa.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji