Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Električni skiroji so nevarni, toda prepoved ni rešitev

Tudi večina uporabnikov e-skirojev je za zaostritev pogojev uporabe v središčih mest.
Voziti kolo manjših dimenzij ali pa stati na skiroju, ki drvi s hitrostjo 25 ali več kilometrov na uro, je povsem drugačna izkušnja, tudi varnostno. Lani so bili vozniki e-skirojev sami odgovorni za 66 odstotkov nesreč. FOTO: Črt Piksi
Voziti kolo manjših dimenzij ali pa stati na skiroju, ki drvi s hitrostjo 25 ali več kilometrov na uro, je povsem drugačna izkušnja, tudi varnostno. Lani so bili vozniki e-skirojev sami odgovorni za 66 odstotkov nesreč. FOTO: Črt Piksi
18. 4. 2023 | 17:00
18. 4. 2023 | 17:45
6:42

V nadaljevanju preberite:

Električni skiroji so se v zadnjem času namnožili, še več jih bo na kolesarskih stezah in površinah za pešce v toplejših dneh. Poleg števila nesreč pa narašča tudi negodovanje drugih uporabnikov asfaltiranih površin. Tihi in včasih zelo hitri skiroji marsikoga presenetijo, tudi njihove voznike. V predpisih so zvočna opozorila, ki pa jih tako rekoč ni slišati.

»S klasičnimi kolesi se vozimo 18 kilometrov na uro, z električnimi bistveno hitreje, daljša je tudi zavorna pot. Nevešči smo še uporabe teh vozil, električno kolo enačimo s klasičnim kolesom, e-skiro pa s skirojem, ki smo ga uporabljali v otroštvu. Drugače se ustavljaš, če se poganjaš z nogo, kot če se pelješ 25 kilometrov na uro,« pravi Simona Felser, direktorica Agencije za varnost prometa.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine