Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Električni skiroji so nevarni, toda prepoved ni rešitev

Tudi večina uporabnikov e-skirojev je za zaostritev pogojev uporabe v središčih mest.
Voziti kolo manjših dimenzij ali pa stati na skiroju, ki drvi s hitrostjo 25 ali več kilometrov na uro, je povsem drugačna izkušnja, tudi varnostno. Lani so bili vozniki e-skirojev sami odgovorni za 66 odstotkov nesreč. FOTO: Črt Piksi
Voziti kolo manjših dimenzij ali pa stati na skiroju, ki drvi s hitrostjo 25 ali več kilometrov na uro, je povsem drugačna izkušnja, tudi varnostno. Lani so bili vozniki e-skirojev sami odgovorni za 66 odstotkov nesreč. FOTO: Črt Piksi
18. 4. 2023 | 17:00
18. 4. 2023 | 17:45
6:42

V nadaljevanju preberite:

Električni skiroji so se v zadnjem času namnožili, še več jih bo na kolesarskih stezah in površinah za pešce v toplejših dneh. Poleg števila nesreč pa narašča tudi negodovanje drugih uporabnikov asfaltiranih površin. Tihi in včasih zelo hitri skiroji marsikoga presenetijo, tudi njihove voznike. V predpisih so zvočna opozorila, ki pa jih tako rekoč ni slišati.

»S klasičnimi kolesi se vozimo 18 kilometrov na uro, z električnimi bistveno hitreje, daljša je tudi zavorna pot. Nevešči smo še uporabe teh vozil, električno kolo enačimo s klasičnim kolesom, e-skiro pa s skirojem, ki smo ga uporabljali v otroštvu. Drugače se ustavljaš, če se poganjaš z nogo, kot če se pelješ 25 kilometrov na uro,« pravi Simona Felser, direktorica Agencije za varnost prometa.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine