Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

Bržan se odreka »Popovičevemu« dvigalu na Markovec

Nova koprska občinska oblast se ne namerava zadolžiti za izgradnjo dvigala na Markovec, namenska evropska sredstva bo porabila za novo garažno hišo.
Stolp Capo Grande, ki ga je po naročilu nekdanjega koprskega župana Borisa Popoviča zasnoval priznani arhitekt Massimiliano Fuksas.
Stolp Capo Grande, ki ga je po naročilu nekdanjega koprskega župana Borisa Popoviča zasnoval priznani arhitekt Massimiliano Fuksas.
4. 6. 2019 | 14:48
4. 6. 2019 | 16:44
2:15
Koprski župan Aleš Bržan se je za zdaj odrekel načrtom za gradnjo stolpa z dvigalom, ki bi povezoval vznožje Semedele z Markovcem. »Za tako potratno naložbo v stolp se na občini ne moremo odločiti, če ravnamo kot gospodarni upravljalec davkoplačevalskih sredstev. Sploh ne v trenutku, ko ob močnejših padavinah fekalije zalivajo jedro Gažona,« meni župan. Po njegovih besedah na občini sicer iščejo rešitev za premostitev višinske razdalje do Markovca, vendar se trudijo ob pomoči evropskega denarja najti cenejšo možnost.

Bržan je že v predvolilnem času  nasprotoval tedanjemu županu Borisu Popoviču, ki je na koncu semedelske promenade načrtoval najmanj 55-metrski stolp po zasnovi priznanega arhitekta Massimiliana Fuksasa. Samo povezavo ki bi olajšala pešcem in kolesarjem pot od promenade ob morju do višje ležečega naselja Markovec, pa je takrat podprl. Investicijsko dokumentacijo bi sicer občina morala pripraviti do oktobra, da bi se lahko prijavila za evropska sredstva iz naslova celostnih trajnostnih naložb

Namenska evropska sredstva za mobilnost v višini treh milijonov evrov bo nova občinska oblast raje porabila za izgradnjo garažne hiše na območju kompleksa Barka, v bližini Luke Koper. Projekt, ki je bil pod Popovičem izbran na razpisu, je predvidel 12 milijonov evrov težko naložbo, za uresničitev katere bi se morala občina zadolžiti, a se to novi oblasti ne zdi smiselno.

Sandi Pirš, slovenski partner arhitekta Fuksasa je še letos februarja za naš časopis ocenil, da bi prva faza dvigala stala približno šest milijonov evrov (do 55 metrov višine), druga faza (do 111 metrov) pa še pet ali šest milijonov evrov, vendar bi za drugo polovico morali poiskati zasebnega vlagatelja.


 
 

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine