Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Črna kronika

Tožilka zaradi smrtne prometne nesreče na Vranskem preoblikovala obtožnico

V obtožnici zdaj piše, da sta 17-letnica in njen 30-letni sorodnik zapeljala na most, ko je že bil poplavljen. Narasli vodni tok pa je potem most spodnesel.
Kuzman Razgorškova je v obtožnici sprva zapisala, da sta umrla namesto na most zapeljala naravnost v močno narasli potok Bolska in se utopila. FOTO: PGD Prekopa
Kuzman Razgorškova je v obtožnici sprva zapisala, da sta umrla namesto na most zapeljala naravnost v močno narasli potok Bolska in se utopila. FOTO: PGD Prekopa
STA
8. 6. 2020 | 13:35
8. 6. 2020 | 13:38
2:21
Tožilka Simona Kuzman Razgoršek je na današnji obravnavi modificirala obtožnico zaradi smrtne prometne nesreče na Vranskem, v kateri sta pred šestimi leti umrli dve mladi osebi. V obtožnici zdaj piše, da sta 17-letnica in njen 30-letni sorodnik zapeljala na most, ko je že bil poplavljen. Narasli vodni tok pa je potem most spodnesel.

Kuzman Razgorškova je v obtožnici sprva zapisala, da sta umrla namesto na most zapeljala naravnost v močno narasli potok Bolska in se utopila.

Tožilka je danes vložila tudi nov dokazni predlog, in sicer pravilnik o vzdrževanju cest, ki ga mora obramba obdolženih zdaj proučiti. Sodnica Gordana Malovič je tako odločila, da se bo sojenje nadaljevalo 17. junija.

Zaradi omenjene prometne nesreče je tožilstvo obtožnico vložilo zoper nekdanjega direktorja komunalnega podjetja Energetika projekt Marka Krajnca, zastopnika podjetja Janka Drčo in preglednika iz Energetike projekt Štefana Kuserbanja. Vsem pa tožilka očita storitev kaznivega dejanja povzročitve splošne nevarnosti s smrtnim izidom iz malomarnosti. Vsi trije obdolženi krivde ne priznavajo.
 

»Most ni bil projektiran, da bi zdržal takšno količino vode«


Na današnji obravnavi je bil na predlog obrambe zaslišan strokovnjak s področja poplavne varnosti Rok Fazarinc, ki je podal strokovno oceno o okoliščinah in razmerah pri prečkanju mostu čez reko Bolsko s področja hidrotehnike. Ocenil je, da je do poškodbe vozišča na mostu prišlo zaradi velike količine vode. »Most ni bil projektiran, da bi zdržal takšno količino vode, kot je bila ob poplavi 13. septembra leta 2014,« je dejal Fazarinc.

Meni tudi, da je bil most zelo neodporen, zato ni mogel opravljati svoje funkcije, poleg tega most ni imel niti gradbenega dovoljenja, saj je bil načrtovan kot začasna premostitev.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine