Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Režiserke, ki se odločijo za družino, še vedno gledajo postrani

Ženske moramo vzpostavljati svoj režim, namesto da poskušamo delovati v moškem, poudarja režiserka Maša Pelko.
Petkova premiera je bila ena zadnjih v Mali drami. Po prenovi bodo ta prostor uporabljali za druge namene. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Petkova premiera je bila ena zadnjih v Mali drami. Po prenovi bodo ta prostor uporabljali za druge namene. FOTO: Voranc Vogel/Delo
8. 10. 2023 | 08:30
8. 10. 2023 | 08:55
16:02

V nadaljevanju preberite:

Kaj bi storili, če bi srečali svojega dvojnika, je le najbolj neposredno izmed številnih vprašanj, ki jih odpira predstava Dan, ko jaz ni bil več jaz. Besedilo nemškega dramatika Rolanda Schimmelpfenniga je predvčerajšnjim v režiji Maše Pelko premierno zaživelo na odru Male drame, z režiserko pa smo se pogovarjali o prepletanju zasebnosti in politike, resničnosti in fantazije ter feminizma in materinstva.

Vaš portret na portalu slovenskega gledališča Sigledal se konča takole: »Trenutno zaključuje magistrski študij pod mentorstvom red. prof. mag. Tomija Janežiča in izr. prof. mag. Janeza Janše ter preživlja čas s sinom (#feminizem).« Kaj sporoča ta ključnik? Jezo, upor, odločnost, cinizem, sarkazem?

Vse našteto in še kaj. Mislim, da še vedno obstaja predpostavka, da je nemogoče biti starš, mama in hkrati popolnoma predan režiji. Hotela sem izpostaviti to čudno diskrepanco, saj se mi zdi, da je vzpostavitev tega dialoga pomembna.

Poznam veliko ljudi, ki še dandanes mislijo, da to ni mogoče. Ne pravim, da sem primer, ki dokazuje nasprotno, saj vsak dan znova podvomim o tem, mislim pa, da je ključno poudariti, da moramo ženske vzpostavljati svoj režim, namesto da poskušamo delovati v moškem. To se mi zdi pomembna feministična gesta in navsezadnje tudi osnovna poanta feminizma.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine