Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Hitra proga med Ljubljano in Mariborom bi bila velikanska izguba

»Kdo v Bruslju lobira za železnice, prijazne do potnikov? Nihče. Odločil sem se, da bom jaz ta tip,« pravi Britanec Jon Worth.
Na najbolj bizaren primer je naletel na meji med Latvijo in Litvo, kjer vlak ne vozi, ker se državi ne moreta dogovoriti, katera bo subvencionirala nekaj litrov dizla. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Na najbolj bizaren primer je naletel na meji med Latvijo in Litvo, kjer vlak ne vozi, ker se državi ne moreta dogovoriti, katera bo subvencionirala nekaj litrov dizla. FOTO: Voranc Vogel/Delo
22. 10. 2023 | 06:00
22. 10. 2023 | 19:48
20:20

V nadaljevanju preberite:

Kot v šali pravi, se je naveličal novinarskih vprašanj o brexitu in se posvetil – vlakom. Lani poleti je začel kampanjo #CrossBorderRail, da bi opozoril na težave z evropskim železniškim omrežjem, v okviru projekta pa je prečkal vse notranje meje Evropske unije, ki jih je mogoče prečkati z vlakom.

Jon Worth je tudi politični bloger, svetovalec in gostujoči profesor na College of Europe v Brugesu, kjer predava o spletni komunikaciji in EU. Pri Social Europe so njegov Euroblog leta 2010 uvrstili med tri najvplivnejše levo od sredine. Leta 2013 se je preselil v Berlin, se pridružil nemškim Zelenim ter tri leta kasneje kandidiral na lokalnih volitvah.

V Železniškem muzeju v Ljubljani je bil govorec na dogodku, ki ga je v okviru kluba Alumni UK-Slovenia, ki združuje alumne, ki so študirali v Veliki Britaniji, organiziralo britansko veleposlaništvo.

 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine