Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Pisma bralcev

Pritožba nad voznikom LPP

Proti arogantnemu in nesramnemu vozniku zahtevam najstrožje možne ukrepe.
Validacija z mobilno aplikacijo urbana iz neznanega razloga kljub vsem protokolom ni uspela ... Foto Jože Suhadolnik
Validacija z mobilno aplikacijo urbana iz neznanega razloga kljub vsem protokolom ni uspela ... Foto Jože Suhadolnik
Mitja ResnikLjubljana
22. 7. 2020 | 05:00
22. 7. 2020 | 07:57
1:23
Osemnajstega julija sem se želel na avtobusu številka 6 z registrsko oznako LJ – LPP 221 na Bavarskem dvoru validirati z mobilno aplikacijo urbana, napolnjeno z 2,7 evra, vendar validacija iz neznanega razloga kljub vsem protokolom ni uspela ...

Več kot aroganten voznik je na moj trud in iskanje rešitve odvrnil z nesramnim »nasvidenje«, ob mojem vprašanju po imenu in priimku pa še bolj arogantno kot njegovo obnašanje z »vse piše na avtobusu« ...

Ob izstopu iz vozila mi je nesramno, pri že zaprtih vratih skozi vetrobransko steklo ponudil pisalo ... Proti dotičnemu vozniku zahtevam najstrožje možne ukrepe.

V njegov morebitni zagovor, da nisem bil pripravljen ali zmožen plačati voznine, naj dam na znanje, da vem iz preverjenih virov, da to ni v njegovem opisu del in nalog ...

Ob vsem tem in še marsikateri drugi pomanjkljivosti in nonšalantnosti s strani podjetja LPP, financiranega iz naših žepov, je več kot jasno, zakaj jim število potnikov z leta v leto upada in ne narašča kot drugje v razvitih in omikanih družbah ...
 

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine