Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Pisma bralcev

»O uporabi se posvetujte z zdravnikom«

Oglaševalci prek reklamnih sporočil svetujejo kupcem, naj se posvetujejo z zdravnikom ali farmacevtom.
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock
Ivan Peter BenkoLjubljana
2. 3. 2019 | 05:00
2. 3. 2019 | 10:28
1:43
Te dni so se v medijih vrstile novice o preobremenjenosti družinskih zdravnikov: teh je premalo, so preobremenjeni, med mladimi sploh ni zanimanja za specializacijo v tej smeri. Obstajajo tudi vplivi, ki niso omenjeni v vesteh.

Mediji večkrat posredujejo reklamna sporočila za nakup določenih izdelkov, ki so v bistvu vabila ljudem, naj se o uporabi posvetujejo z zdravnikom ali farmacevtom. Strah je najuspešnejši način prisile in oglaševalci se tega poslužujejo. V reklamnem sporočilu so najprej navedbe o znakih ogroženosti določenega človeškega organa, potem opombe o pomembnosti življenjske funkcije organa.

Sledi razlaga, kako olajšati, zaustaviti in/ali preprečiti obolelost, za kar naj bi ljudje kupovali izdelek iz reklamnega sporočila, ki se torej konča z nasvetom, naj se ljudje posvetujejo z zdravnikom ali farmacevtom. Pogovor z zdravnikom o obolelosti je normalen pojav, ni pa normalno, da se ljudi napotuje k zdravnikom ali farmacevtom z namenom, da bi smeli jemati izdelek, ki ga ponuja oglaševalec. Opisano napotilo pomeni storitev v zdravstvu in izdatek zdravstva v koristi oglaševalca.

Torej, oglaševalci ali pacienti bi morali plačati takšne obiske zdravnikov ali farmacevtov. Kako jih izločiti? Podobno kot nenujne primere na urgenci – in zmanjšali bi število čakajočih pred ambulantami.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine