Oglaševalci prek reklamnih sporočil svetujejo kupcem, naj se posvetujejo z zdravnikom ali farmacevtom.
Te dni so se v medijih vrstile novice o preobremenjenosti družinskih zdravnikov: teh je premalo, so preobremenjeni, med mladimi sploh ni zanimanja za specializacijo v tej smeri. Obstajajo tudi vplivi, ki niso omenjeni v vesteh.
Mediji večkrat posredujejo reklamna sporočila za nakup določenih izdelkov, ki so v bistvu vabila ljudem, naj se o uporabi posvetujejo z zdravnikom ali farmacevtom. Strah je najuspešnejši način prisile in oglaševalci se tega poslužujejo. V reklamnem sporočilu so najprej navedbe o znakih ogroženosti določenega človeškega organa, potem opombe o pomembnosti življenjske funkcije organa.
Sledi razlaga, kako olajšati, zaustaviti in/ali preprečiti obolelost, za kar naj bi ljudje kupovali izdelek iz reklamnega sporočila, ki se torej konča z nasvetom, naj se ljudje posvetujejo z zdravnikom ali farmacevtom. Pogovor z zdravnikom o obolelosti je normalen pojav, ni pa normalno, da se ljudi napotuje k zdravnikom ali farmacevtom z namenom, da bi smeli jemati izdelek, ki ga ponuja oglaševalec. Opisano napotilo pomeni storitev v zdravstvu in izdatek zdravstva v koristi oglaševalca.
Torej, oglaševalci ali pacienti bi morali plačati takšne obiske zdravnikov ali farmacevtov. Kako jih izločiti? Podobno kot nenujne primere na urgenci – in zmanjšali bi število čakajočih pred ambulantami.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji