Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Komentarji

Novi izzivi medijskega prostora

Umik z družabnih omrežij postaja trend.
KARIKATURA: Marko Kočevar
KARIKATURA: Marko Kočevar
29. 10. 2019 | 06:00
29. 10. 2019 | 08:23
2:27
Pred dobrima dvema desetletjema smo bili priče vzpona mobilne telefonije. Najnovejša, peta generacija prinaša nadgradnjo, ki jo bo občutil tudi medijski prostor. Če so bili še pred tremi desetletji vladarji neba televizijski oddajniki, bo v nekaj letih za staro šaro ne le antena, ampak tudi kabelski priključek. Informacija v najbogatejši možni obliki bo prosto dosegljiva v zraku vsakemu uporabniku mobilnega telefona, vključno z neposrednimi televizijskimi prenosi najvišje kakovosti.

Nove tehnologije spreminjajo vse in le malo tehnologij ohranja povezavo s starim. Že kar nekaj časa so, na primer, bolj ali manj neuporabni televizijski sprejemniki s katodno cevjo, čeprav so televizijske programske sheme vsebinsko podobne tistim pred štiridesetimi leti. Kar zabavno je, kako nekaj prastarim stvarem uspe preživeti v kolesju razvoja.

Marsikdo govori o zatonu medijev, a to je popolnoma zgrešeno. Mediji se razvijajo hkrati s sodobno tehnologijo. Če je bilo treba še pred dvema desetletjema brskati za informacijami, so zdaj Zemljani z informacijami preplavljeni. Množica družabnih portalov, ki so okupirali prosti čas sodobnega človeka, je tako zasičenih z informacijami, da postajajo portali neuporabni za družabno komunikacijo.

Umik z družabnih omrežij postaja trend. In, prav zanimivo, preplavljenost z informacijami postaja mora družabnih omrežij, saj sporočila na njih ne dosežejo več želenega učinka, posledično pa se znižuje tudi vrednost po teh kanalih posredovanih informacij.

To je lahko celo priložnost za klasične medije, ki zmorejo informacijo analizirati in ponuditi manj agresivno. Ne gre za vrnitev preteklosti, ampak za naslednji korak evolucije, ki jo bodo morali mediji izkoristiti. To ne pomeni, da se bodo povečale naklade tiskanih medijev ali da bodo gledalci ob določeni uri sedeli pred sprejemniki. Ključ do uspeha je uspešno trženje prave vsebine na bralcu prilagojen način. Facebook, Google in druščina bodo postali preteklost. Tudi zato je najbogatejši Čeh pripravljen plačati več kot milijardo, da postane lastnik izdajatelja POP TV in Kanala A.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine