![Strankarska knjižica vpliva na dojemanje gospodarskih razmer vsaj že zadnja štiri leta, odkar raziskovalci univerze v Michiganu spremljajo politično prepričanje anketirancev. FOTO: Jessica Rinaldi/Reuters](https://www.delo.si/media/images/20211121/1074873.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Ameriški potrošniki so skoraj mitološka bitja. Samo bežen pregled finančnih medijev razkrije, kako pomembni so. Imenujejo jih gonilo ameriškega – kaj, svetovnega – gospodarstva. Če Američani trošijo, to zvišuje cene podjetij na ameriških borzah. Te pa v svojo smer potegnejo tečaje tudi drugod po svetu. Zares, Američani naj bi bili vodilni potrošniki. Ko so v anketah optimistični, se to čez nekaj mesecev pozna kot realna gospodarska rast, če so pesimistični, je recesija pogosto le za voglom. Seveda – bolj kot to, kaj pravijo v anketah, šteje to, kako in koliko trošijo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji