Neomejen dostop | že od 9,99€
»Na splošno, majhnim podjetjem bi morali dati prednost pred velikimi,« je pred natanko petdesetimi leti zapisal Ernst Friedrich Schumacher (1911–1977), v Nemčiji rojeni britanski ekonomist. O tej zamisli je napisal knjigo, ki danes že sodi med klasične. Dal ji je naslov, ki je postal pregovoren in ga uporabljajo tudi tisti, ki knjige še niso prebrali – kaj, ki zanjo še slišali niso. Majhno je lepo: preučevanje ekonomije, kot da so ljudje pomembni (Small Is Beautiful: A Study of Economics As If People Mattered). Z majhnostjo sicer ni meril zgolj na nizko število zaposlenih, ki jih podjetje zaposluje, pač pa tudi na vrsto tehnologije, ki jo uporablja – »tehnologijo razmeroma majhne razsežnosti, razmeroma nenasilno tehnologijo, 'tehnologijo s človeškim obrazom', da imajo ljudje možnost, da med delom uživajo, namesto da bi zgolj delali za plačilo«.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji