Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Veliki majhni in mejni veliki

Danes je majhnost spet nekaj, za kar se potegujejo nemški ekonomisti.
Jure Stojan: V spomin velja priklicati čas rajnkega cesarja Franca Jožefa, ko so bila podjetja velika že, če so zaposlovala 50 ljudi. FOTO: Ermin Međedović
Jure Stojan: V spomin velja priklicati čas rajnkega cesarja Franca Jožefa, ko so bila podjetja velika že, če so zaposlovala 50 ljudi. FOTO: Ermin Međedović
18. 12. 2023 | 05:00
5:38

V nadaljevanju preberite:

»Na splošno, majhnim podjetjem bi morali dati prednost pred velikimi,« je pred natanko petdesetimi leti zapisal Ernst Friedrich Schumacher (1911–1977), v Nemčiji rojeni britanski ekonomist. O tej zamisli je napisal knjigo, ki danes že sodi med klasične. Dal ji je naslov, ki je postal pregovoren in ga uporabljajo tudi tisti, ki knjige še niso prebrali – kaj, ki zanjo še slišali niso. Majhno je lepo: preučevanje ekonomije, kot da so ljudje pomembni (Small Is Beautiful: A Study of Economics As If People Mattered). Z majhnostjo sicer ni meril zgolj na nizko število zaposlenih, ki jih podjetje zaposluje, pač pa tudi na vrsto tehnologije, ki jo uporablja – »tehnologijo razmeroma majhne razsežnosti, razmeroma nenasilno tehnologijo, 'tehnologijo s človeškim obrazom', da imajo ljudje možnost, da med delom uživajo, namesto da bi zgolj delali za plačilo«.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine