
Neomejen dostop | že od 14,99€
V nadaljevanju preberite:
Najobičajnejši človeški odziv na negotovosti in stiske – združevanje, iskanje bližine – so protikoronska pravila postavila v območje prepovedanega, namesto objema je bila zaukazana razdalja in morda tudi od tod izvirajo impulzi, ki so marsikoga s šibkim duševnim zdravjem pognali v depresivnost in k premisleku o samovzetju.
Tesnobnost časa je pustila odtis tudi drugače, študije so pokazale, da je od začetka pandemije skoraj povsod v porastu tolaženje s hrano, alkoholom in drogami, ob iskanju odgovorov na mučna vprašanja pa je nespregledljivo tudi prenažiranje s takimi ali drugačnimi medijskimi vsebinami. Etiopski mikrobiolog, generalni direktor Svetovne zdravstvene organizacije Tedros Adhanom Ghebreyesus, je ta eksces poimenoval »infodemija«, nič manj kužna kot virus, o katerem vsi govorimo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji