Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Ko je bil Alain Delon še mlad

Če bi Delona leta 1958 po kakšnem srečnem naključju v Beogradu lahko spoznal tudi Pavel Car, bi bila usoda poznejšega direktorja Narodnega muzeja drugačna.
Ko se je v Beogradu pojavila množica amaterskih prerisovalcev, ki so proizvajali številne ponaredke velikih mojstrov, so platna vozili tudi v Slovenijo. FOTO: Jure Eržen/Delo
Ko se je v Beogradu pojavila množica amaterskih prerisovalcev, ki so proizvajali številne ponaredke velikih mojstrov, so platna vozili tudi v Slovenijo. FOTO: Jure Eržen/Delo
16. 6. 2022 | 05:00
7:18

V nadaljevanju preberite:

Za Alaina Delona se je veliki življenjski preobrat začel, ko ga ni niti slutil. Dobil je le obvestilo, da bo igral v filmu z naslovom Marco Polo, z dodatnim sporočilom, da bo snemanje v vsaj zanj neznanem mestu Beograd. Če bi Delona tistega vročega poletja leta 1958 po kakšnem srečnem naključju lahko spoznal tudi Pavel Car, bi bila usoda poznejšega direktorja Narodnega muzeja precej drugačna. Najverjetneje bi se znal šestdeset let kasneje upreti politični ponudbi, naj prevzame ugledno nacionalno institucijo, predvsem pa ga ne bi mogli lahkotno prevarati z zamislijo o razstavi slik velikih svetovnih mojstrov. A nič od tega se ni moglo zgoditi.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine