Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Kaj pa nadarjeni?

Nadarjenost prepogosto dojemamo kot nekaj, kar je pač prirojeno nekaterim srečnežem. A izjemni dosežki ne pridejo k njim kar sami od sebe.
Ko se bodo učenci in dijaki vrnili v šole, se ne bodo avtomatično vzpostavile enake možnosti. FOTO: Jure Eržen/Delo
Ko se bodo učenci in dijaki vrnili v šole, se ne bodo avtomatično vzpostavile enake možnosti. FOTO: Jure Eržen/Delo
14. 1. 2021 | 06:00
14. 1. 2021 | 09:15
6:05

V kolumni preberite:


Lani je bilo objavljeno revizijsko poročilo računskega sodišča o sistemu dela z nadarjenimi in sistemu šolskih tekmovanj leta 2017, ki ugotavlja, da v Sloveniji ni bila zagotovljena enakopravna obravnava nadarjenih učencev in dijakov pri spodbujanju in razvoju njihove nadarjenosti. Poročilo razkriva skrb vzbujajočo sliko: ni vzpostavljenih ustreznih pravnih in strokovnih podlag za delo z nadarjenimi, šolam niso zagotovljena proračunska sredstva za dodatno delo z njimi, ni sistematičnega in obveznega izobraževanja učiteljev za delo z nadarjenimi, ni sistematičnega spremljanja razvoja nadarjenih in drugo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine