Nadarjenost prepogosto dojemamo kot nekaj, kar je pač prirojeno nekaterim srečnežem. A izjemni dosežki ne pridejo k njim kar sami od sebe.
Galerija
Ko se bodo učenci in dijaki vrnili v šole, se ne bodo avtomatično vzpostavile enake možnosti. FOTO: Jure Eržen/Delo
V kolumni preberite:
Lani je bilo objavljeno revizijsko poročilo računskega sodišča o sistemu dela z nadarjenimi in sistemu šolskih tekmovanj leta 2017, ki ugotavlja, da v Sloveniji ni bila zagotovljena enakopravna obravnava nadarjenih učencev in dijakov pri spodbujanju in razvoju njihove nadarjenosti. Poročilo razkriva skrb vzbujajočo sliko: ni vzpostavljenih ustreznih pravnih in strokovnih podlag za delo z nadarjenimi, šolam niso zagotovljena proračunska sredstva za dodatno delo z njimi, ni sistematičnega in obveznega izobraževanja učiteljev za delo z nadarjenimi, ni sistematičnega spremljanja razvoja nadarjenih in drugo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji