Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Kaj pa nadarjeni?

Nadarjenost prepogosto dojemamo kot nekaj, kar je pač prirojeno nekaterim srečnežem. A izjemni dosežki ne pridejo k njim kar sami od sebe.
Ko se bodo učenci in dijaki vrnili v šole, se ne bodo avtomatično vzpostavile enake možnosti. FOTO: Jure Eržen/Delo
Ko se bodo učenci in dijaki vrnili v šole, se ne bodo avtomatično vzpostavile enake možnosti. FOTO: Jure Eržen/Delo
14. 1. 2021 | 06:00
14. 1. 2021 | 09:15
6:05

V kolumni preberite:


Lani je bilo objavljeno revizijsko poročilo računskega sodišča o sistemu dela z nadarjenimi in sistemu šolskih tekmovanj leta 2017, ki ugotavlja, da v Sloveniji ni bila zagotovljena enakopravna obravnava nadarjenih učencev in dijakov pri spodbujanju in razvoju njihove nadarjenosti. Poročilo razkriva skrb vzbujajočo sliko: ni vzpostavljenih ustreznih pravnih in strokovnih podlag za delo z nadarjenimi, šolam niso zagotovljena proračunska sredstva za dodatno delo z njimi, ni sistematičnega in obveznega izobraževanja učiteljev za delo z nadarjenimi, ni sistematičnega spremljanja razvoja nadarjenih in drugo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine