Blagovna znamka
Zelene Doline že več kot sedem desetletij v naše domove prinaša okusne mlečne izdelke, ki so na pragu poletja zasijali v
novi podobi, pod sloganom »Naravni od nekdaj«.
"
S ponosom poudarjamo, da izdelki Zelene Doline prinašajo najboljše iz narave in kar prihaja iz narave, je popolno samo po sebi. Naši izdelki nastajajo le iz slovenskega mleka, ki prihaja s pašnikov in hlevov naših kmetov, in so dokazano brez GSO," izpostavljajo ključne prednosti, ki jih pooseblja prenovljena podoba v Mlekarni Celeia in so jo zasnovali v agenciji AV Studio.
Kupce na trgovskih policah v prenovljeni podobi že čakajo navadni ali sadni jogurti, jogurti brez laktoze in slovensko kislo mleko, ki prinaša tradicionalen, od nekdaj poznan okus: "
Prepoznavna nova podoba belih lončkov in tetrapakov s cvetočim travnikom in zelenim pašnikom vabi, da se prepričate, kako narava v nas vedno pusti le dobre sledi. To dejstvo smo v novih oglaševalskih materialih hudomušno ponazorili z zelenimi brki, ki bodo v letošnjem letu rdeča nit naše zgodbe. Naši sledilci na družbenih omrežjih jih bodo lahko s pomočjo filtra preizkusili tudi sami," zanimivo izkušnjo napovedujejo v Mlekarni Celeia.
Prenovo izdelkov so na police pospremili z oglaševalsko kampanjo pod naslovom
Naravni od nekdaj: "
To lahko trdi le nekdo, ki ima za sabo bogato tradicijo, in naša mlekarna jo ima. Že več kot 70 let predelujemo mleko v zaupanja vredne izdelke, ki poosebljajo tradicijo slovenskega mlekarstva. To zagovarjamo in živimo, zato z blagovno znamko Zelene Doline predstavljamo vrhunsko in pestro ponudbo mlečnih izdelkov," dodajajo v Mlekarni Celeia, kjer mleko odkupujejo z več kot 900 kmetij iz savinjske, šaleške, koroške, širše celjske in kozjanske regije.
Naročnik oglasne vsebine je Mlekarna Celeia