Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svet so ljudje

Umrl je Sergio Rossi, slavni oblikovalec ženskih čevljev

»Njegovi čevlji so bili čudoviti podaljški ženskih nog.«
Sergio Rossi je kariero začel v očetovi čevljarski delavnici. Fotografija je simbolična. FOTO: Yara Nardi/Reuters
Sergio Rossi je kariero začel v očetovi čevljarski delavnici. Fotografija je simbolična. FOTO: Yara Nardi/Reuters
J. K.
6. 4. 2020 | 15:30
2:36
V 85. letu starosti je ugasnilo življenje slavnega italijanskega oblikovalca ženskih čevljev Sergia Rossija. Umrl je v bolnišnici v Ceseni v deželi Emiliji - Romanji za posledicami okužbe s koronavirusom. Rossi je bil ob Christianu Loubutinu in Manolu Blahniku eden najbolj prepoznavnih oblikovalcev obuval, njegove čevlje pa so oboževale zvezdnice, kot so Katy Perry, Anne Hathaway, Hilary Swank in Jennifer Lopez.

»Ljubil je predstavnice nežnejšega spola, ženskost pa mu je uspelo izraziti na poseben način. Njegovi čevlji so bili čudoviti podaljški ženskih nog,« je v izjavi za javnost napisal Riccardo Sciutto, izvršni direktor podjetja Sergio Rossi Group. »Naša dolga in slavna zgodovina dolguje njegovi viziji, njegove ustvarjalnosti ne bomo nikoli pozabili.« Od zvezdniškega oblikovalca čevljev se je poslovil tudi njegov sin Gianvito Rossi, ki je pod očetovo fotografijo na instagramu zapisal »Zbogom, maestro«.
 



Ustvaril je tudi čevlje za Fellinijevo Sladko življenje


Sergio Rossi se je rodil leta 1935 v mestecu San Mauro Pascoli nedaleč od Riminija. Čevljarske obrti ga je naučil oče, Rossi pa je že v rosnih letih večino časa preživljal v očetovi čevljarski delavnici. Ker se je kmalu izkazalo, da je zelo nadarjen, mu je oče dovolil prodajati čevlje, ki sta jih čez zimo izdelala z bratom Francom, na stojnicah v poletnih letoviščih ob jadranski obali.

Rossi je zaslovel leta 1960, ko so se njegovi čevlji pojavil v Fellinijevem filmu Sladko življenje, nosila jih je švedska zvezdnica Anita Ekberg. Osem let kasneje je ustanovil svojo blagovno znamko, kmalu zatem pa so čevlji Sergio Rossi v sodelovanju z znamkami, kot so Dolce & Gabbana, Gianni Versace in Azzedine Alaia, osvojili modne brvi. Na začetku marca je podjetje Sergio Rossi Group na instagramu naznanilo, da bodo za boj proti koronavirusu namenili 100.000 evrov in vse prihodke od spletne prodaje.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine