Ameriška pop zvezdnica
Lady Gaga, znana tudi po svojih vpadljivih obraznih kreacijah – od divjih iz obdobja
The Fame Monster do bolj umirjenih iz časov
Joanne – je zdaj napovedala še svojo novo kolekcijo ličil, ki jih bo izdelovala pod blagovno znamko Haus Laboratories, dosegljive pa bodo le prek Amazona. Lady Gaga se tako pridružuje svojim znanim kolegicam, denimo pevki
Rihanni, ki je svojo znamko kozmetike ustvarila pred kratkim.
Nova kolekcija Lady Gaga bo od septembra na voljo v ducatu držav, med katerimi so ZDA, Nemčija in Japonska, pravijo pri spletnem trgovcu. Pevka in v zadnjem času tudi filmska igralka, ki je za pesem
Shallow letos prejela oskarja, meni, da je pravi poslovni partner zanjo ravno Amazon, saj »podpira moje sporočilo sprejemanja same sebe. Nekatera podjetja me, potem ko vidijo mene in tisto, za kar se zavzemam, in ugotovijo, da se to ne ujema povsem s njihovimi izdelki …, vprašajo: 'Bi spremenili polovico svojih izdelkov?' Odgovor je ne. Dogovorov ni,« je Lady Gaga povedala za revijo
The Bussiness of Fashion.
Izdelki, ki jih bo ponudila na trgu – gre za večbarvne komplete ličil za lica, oči in ustnice –, bodo sicer cenejši kot tisti priznanih znamk, pa vendar dražji od ličil, ki jih sicer ponujajo na Amazonu. Lady Gaga jih je zasnovala po spominu na svoje začetke ambiciozne pevke na spodnjem Manhattnu, kjer je v drogerijah nabavljala poceni ličila in tako ustvarila svoj značilni videz. Ravno te živopisne barve so jo iz Stefani Germanotta spremenile v Lady Gaga, pravi. »Barva te povsem spremeni – močna je, lepa in z njeno pomočjo sem našla tudi svoj glas.«
Pred dnevi je 33-letna zvezdnica skupaj s fotografom
Danielom Sannwaldom posnela
promocijski film, v katerem spregovori o svoji blagovni znamki: »Pravijo, da je lepota v očeh opazovalca, a pri Haus Laboratories smo prepričani, da je lepota v tem, kako vidiš samega sebe.«
Komentarji