Neomejen dostop | že od 9,99€
»Morska gladina se dviguje, ledenih plošč je manj. Nisem znanstvenica, toda verjamem, da lahko vsakdo uporabi svoje sposobnosti in odigra svojo vlogo. Prav zato predstavljam popolnoma nov nedrček z vgrajenimi bradavičkami. Tako bo vedno videti, kot da vas zebe, ne gleda na to, kako vroče je …« S temi besedami je ena najbolj vplivnih Zemljank Kim Kardashian prejšnji teden predstavila linijo nedrčkov v okviru njene blagovne znamke Skims.
Po poročanju Vogue Businessa bo podjetje Skims desetino zaslužka namenilo dobrodelni organizaciji za lažje soočanje s podnebnimi spremembami, a podnebnim aktivistom in modnim strokovnjakom se njena ideja kljub temu ne zdi najbolj posrečena. »To je ne le neumno, ampak tudi škodljivo,« je na platformi linkedin zapisala Katya Moorman, soustanoviteljica in modna urednica No Kill Magazine. Kar zadeva vizualno plat, vedno nabrekle bradavičke seveda prej podpirajo teorijo, da se svet ne ogreva, temveč ohlaja.
Poleg tega so nedrčki narejeni iz sintetike, ki je ni brez fosilnih goriv, prav tako ni jasne preglednosti v dobavni verigi. Slavna promotorka nedrčkov Kardashianova, ki ima trenutno na družbenih omrežjih kar 364 milijonov sledilcev ter vsakega posameznika poziva k akciji, hkrati sama sebi pljuva v skledo že s svojim življenjskim stilom.
Emily Atkins in Arielle Samuelson z novičarske spletne strani o podnebni krizi Heated sta izračunali, da zvezdnica resničnostnih šovov, ki ima premoženje v vrednosti 1,7 milijarde dolarjev, že samo z uporabo zasebnega letala na leto za več kot šeststokrat preseže ogljični izpust v primerjavi z navadnim smrtnikom, medtem ko njeni milijardni posli spodbujajo potrošnjo plastičnih izdelkov. Ne ona ne predstavniki podjetja Skims se za zdaj na kritike niso odzvali.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji