Neomejen dostop | že od 9,99€
Spletni gigant X, prej znan kot Twitter, je obnovil račun Kanyeja Westa na svojem družbenem omrežju. West, ki je svoje ime sicer spremenil v Ye, ne bo mogel monetizirati svojega računa, ob njegovih objavah pa se ne bodo prikazovali oglasi, so v soboto za Wall Street Journal povedali v podjetju, ki ga je lani oktobra za 44 milijard dolarjev kupil Elon Musk, trenutno najbogatejši Zemljan.
Westov račun so decembra blokirali zaradi kršitve pravil platforme o spodbujanju nasilja. Prekinitev je sledila številnim antisemitskim komentarjem glasbenika, ki je zaradi njih tudi izgubil številne posle, vključno s partnerstvi z Adidasom in luksuzno modno hišo Balenciaga. Čeprav novinarji takrat ni mogel ugotoviti, kateri tvit je bil kaplja čez rob, je West dan pred izključitvijo tvitnil logotip s svastiko sredi Davidove zvezde, zraven pa pripisal: »Ljubi vse, ljubi svobodo govora.« Svastika v starodavnih hindujskih kulturah morda res simbolizira srečo, toda po holokavstu šestih milijonov Judov v nacističnih koncentracijskih taboriščih je ni več mogoče interpretirati zgolj na hindujski način.
»Oprosti, a zdaj si šel predaleč,« je raperju sporočil Musk; logotip svastike po njegovem mnenju ni ljubezen, ki jo je West razglašal v sporočilu, ampak spodbujanje nasilja. Dejal je, da je naredil vse, kar je lahko, a kljub temu je raper znova kršil pravila glede podpihovanja nasilja.
Musk, ki sicer samega sebe razglaša za »absolutista svobode govora,« je obenem zatrdil, da je bil račun ukinjen zaradi kršitve pravil glede vzpodbujanja sovraštva in ne zaradi tvita, v katerem je West delil fotografijo Muska zgoraj brez, ki ga škropijo z vodo.
Trenutno še ni znano, kaj je spodbudilo ponovno aktivacijo Westovega računa, poroča CNN. Aprila je Twitterjeva ekipa za varnost uvedla novo strategijo upravljanja vsebine, imenovano Svoboda govora, ne doseg. Osredotoča se na »omejitev dosega tvitov, ki kršijo pravilnike«. Algoritmi podjetja poskrbijo, da so tovrstne vsebine manj vidne, poleg vsebin, ki so označene kot vsiljive, pa se pojavlja tudi manj oglasov. V tej luči bo zanimivo videti, kako bo vodstvo podjetja, ki je veliko prahu dvignilo že z nedavnim preimenovanjem, upravičilo povratek kontroverznega raperja na njihovo platformo.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji