Video, ki je že nekaj časa najbolj uspešen posnetek na platformi, je v začetku tedna kot prvi v zgodovini dosegel šest milijard ogledov. Video in pesem
Despacito je Universal Music Latin izdal 12. januarja 2017. Besedilo Descpacita, ki v slovenskem prevodu pomeni zelo počasi, pripoveduje o fantu, ki nagovarja dekle in jo vabi k plesu, saj si želi, da bi z njo preživel vroče trenutke.
Pesem je
hitro postala globalna uspešnica in v času največje priljubljenosti na YouTubeu beležila do 25,7 milijona klikov dnevno. Trenutno ima še vedno 2,8 milijona ogledov na dan, tako da ogledi še kar naraščajo, na kar se je eden izmed oboževalcev pod komentarji videa na YouTubeu pošalil, da bo število ogledov kmalu preseglo število ljudi na zemlji.
Despacito je tudi prvi video, ki je v najkrajšem času dosegel dve milijardi ogledov, in sicer v 155-ih dneh, tri milijarde v 204-ih dneh ter 4 milijarde v 272-ih dneh. V dosegu prve milijarde pa rekord še vedno drži pevka
Adele s pesmijo
Hello.
Na drugo mesto se je zavihtel britanski pevec
Ed Sheeran s pesmijo
Shape of You, ki ima 4,09 milijarde ogledov, na tretje mesto pa ameriški raper
Wiz Khalifa s skladbo
See You Again, ki jo je posnel s
Charliejem Puthom in ima 4,02 milijarde ogledov.
Komentarji