Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svet so ljudje

Adidas ne nasprotuje več znamki Življenja temnopoltih štejejo

Neuradno se želi podjetje izogniti interpretacijam oz. očitkom, da nasprotujejo protirasističnemu gibanju.
Adidas od januarja letos vodi 57-letni Norvežan Bjørn Gulden; nekdanji profesionalni nogometaš in rokometaš je prej direktoroval tudi v Pumi, Pandori in Deichmannu. FOTO:  Heiko Becker Reuters
Adidas od januarja letos vodi 57-letni Norvežan Bjørn Gulden; nekdanji profesionalni nogometaš in rokometaš je prej direktoroval tudi v Pumi, Pandori in Deichmannu. FOTO:  Heiko Becker Reuters
K. C., STA
29. 3. 2023 | 13:10
29. 3. 2023 | 15:44
3:18

Ameriško protestno politično in družbeno gibanje Življenja temnopoltih štejejo (Black Lives Matter, krajše BLM) želi svoj logo treh vzporednih rumenih črt uporabljati na oblačilih, modnih dodatkih in drugih predmetih. Adidas je v ponedeljek pristojni ameriški organ za registracijo blagovnih znamk zato pozval, naj vlogo gibanja BLM zavrne. A kot je danes za francosko tiskovno agencijo AFP povedal Adidasov tiskovni predstavnik, je podjetje »že v procesu umika vloge, s katero nasprotujejo registraciji«.

Odločitve v Adidasu niso dodatno pojasnjevali, so pa viri blizu dogajanja pojasnili, da se želi podjetje izogniti interpretacijam oz. očitkom, da nasprotujejo protirasističnemu gibanju, poroča AFP.

Prvi mož Adidasa, 57-letni Norvežan Bjørn Gulden; nekdanji profesionalni nogometaš in rokometaš, ki je prej direktoroval tudi v Pumi, Pandori in Deichmannu, je BLM pozval, da njihov spremenjeni logotip in celostna podoba preveč spominjata na tipične tri vzporedne črte zaščitene blagovne znamke Adidas. Te so v uporabi že več kot sedemdeset let. Želeli so, da nov dizajn s tremi vzporednimi rumenimi črtami, ki se med drugim pojavljajo na promocijskih majicah in torbah, umaknejo.

Odziv najpozneje 6. maja

Gibanje BLM je sicer oddalo vlogo za zaščito blagovne znamke z omenjeno podobo že leta 2020. Na uradno zahtevo Adidasa po umiku se mora po podatkih ameriškega urada za blagovne znamke odzvati najpozneje do 6. maja. Organizacija proti diskriminaciji temnopoltih BLM je nastala leta 2013 v povezavi z bojem proti policijski brutalnosti.

 

BLM se je najbolj okrepila leta 2020 po smrti Afroameričana Georgea Floyda, ki ga je umoril belopolti policist Derek Chauvin. Takrat je podpora odrasle ameriške javnosti BLM narasla na 67 odstotkov, že leto pozneje pa je padla na 52 odstotkov; lani je število naraslo za štiri odstotke. O gibanju, ki ga podpirajo večinoma liberalci, konservativcem pa ni najbolj všeč, se zdaj spet več govori prav zaradi tožbe.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine