Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Zrasel je v dolžino

Novi peugeot 5008 najprej samo s sedmimi sedeži. Različni tipi hibridnega pogona.
Peugeot 5008 je daljši brat modela 3008. FOTO: Blaž Kondža
Peugeot 5008 je daljši brat modela 3008. FOTO: Blaž Kondža
25. 10. 2024 | 05:00
4:05

Na naše ceste je zapeljala nova generacija Peugeotovega največjega SUV, 5008, in to v hibridni, priključnohibridni in popolnoma električni izvedenki E-5008. Sprva bo kupcem na voljo le kot sedemsedežnik, prihodnje leto pa je v načrtu tudi petsedežna različica.

Novinec je v primerjavi s prejšnjo generacijo zrasel v dolžino za 150 milimetrov in meri 4,791 metra, prav tako je daljša medosna razdalja, zdaj meri kar 2,9 metra. Seveda je daljši tudi od manjšega brata 3008, in sicer za 249 mm. Vse našteto pomeni več prostora tako za prtljago kot za potnike: prostornina prtljažnika meri od 348 litrov, ko je pokonci vseh sedem sedežev, do 2232 litrov, ko sta zadnji dve vrsti sedežev zloženi v ravno dno. Omenimo še, da se nasloni sedežev v drugi vrsti nagibajo in zlagajo v razmerju 40: 20: 40, medtem ko se sedala vzdolžno pomikajo v razponu 15 centimetrov in v razmerju 60: 40. Do tretje vrste sedežev enostavno dostopamo z obeh strani.

Notranjost z ukrivljenim zaslonom FOTO: Blaž Kondža
Notranjost z ukrivljenim zaslonom FOTO: Blaž Kondža
Sedeži v drugi vrsti se vzdolžno pomikajo.

FOTO: Blaž Kondža
Sedeži v drugi vrsti se vzdolžno pomikajo. FOTO: Blaž Kondža
Tretja vrsta, zložena v dno

FOTO: Blaž Kondža
Tretja vrsta, zložena v dno FOTO: Blaž Kondža

Oblikovalci so izdatno osvežili zunanjo podobo in jo zasnovali v sozvočju z novimi Peugeotovimi smernicami. Prednji žarometi so že serijsko matrični led oziroma pixel led, kot jim pravijo pri znamki, in se samodejno prilagajajo različnim razmeram v prometu. Sodobna led-tehnologija je uporabljena tudi pri zadnjih svetilih.

V notranjosti izstopa 21-palčni ukrivljeni panoramski zaslon, pri čemer je leva polovica namenjena prikazu digitalne instrumentne plošče, desna pa zaslonu infozabavne naprave. Desno od volana je postavljen izbirnik z možnostjo prilagoditve desetih bližnjic. Na novo je zasnovana sredinska konzola, najbolj opazna je selitev izbirnega stikala samodejnega menjalnika iz sredinske konzole v predel ob stikalu za zagon avtomobila.

V motorni paleti so trije elektrificirani pogoni. Najprej je tu hibrid, ki ga sestavljata 1,2-litrski bencinski agregat z največjo močjo 100 kW in novi šeststopenjski samodejni menjalnik e-DCT z dvema sklopkama in vgrajenim elektromotorjem. Priključni hibrid, ki ima z novo generacijo podvojeno zmogljivost pogonske baterije (21 kWh), zmore največjo sistemsko moč 145 kW in lahko na elektriko prevozi 85 kilometrov po meritvi WLTP.

Popolnoma električni E-5008 bo sprva imel baterijo z zmogljivostjo 75 kWh, ki bo po obljubah tovarne omogočala 502 kilometra dosega in polnjenje na hitrih polnilnicah z močjo do 160 kW. Največja moč elektromotorja je 157 kW. Kasneje prideta še različica z dvema elektromotorjem (največja moč 239 kW) in štirikolesnim pogonom ter izvedenka z dolgim dosegom, ki so ji namenili zmogljivejšo baterijo z 98 kWh in dosegom 668 kilometrov.

Vstopni hibridni model 5008 allure hibrid 136 je na voljo za 36 tisoč evrov, vstopni priključni hibrid stane najmanj 45 tisočakov, za električnega E-5008 allure pa bomo brez upoštevane subvencije in popusta ob financiranju odšteli vsaj 47 tisoč evrov.

Pogon je vselej hibridni, izvedbe različne.

FOTO: Blaž Kondža
Pogon je vselej hibridni, izvedbe različne. FOTO: Blaž Kondža

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine