Neomejen dostop | že od 9,99€
Hibridni renault megane conquest vsekakor navduši z ugodno porabo. Ker gre za avtomobil, ki je primeren za družinsko uporabo, je to pomembna prednost.
Nova oblika megana je zahtevala tudi novo (dopolnjeno) ime, a da bi kupce prepričali tudi s tradicijo, so zadržali osnovno ime, zraven pa dodali še conquest. Toda posebnost avtomobila je, da ima oznako conquest le na področju nekdanje Jugoslavije, saj je povsod drugod prepoznan kot arkana. Problem je, da to ime v naših krajih spominja na srbskega vojnega zločinca Željka Ražnatovića Arkana, česar pa pri Renaultu niso želeli.
Renault megane conquest E-tech engineered 145 hibrid
Zastopnik: GA Adriatic
Cena: 33.190 evrov (testno vozilo 34.870)
Euro NCAP: ***** (2019)
Izpust CO2: 107-114 g/km
V vsakem primeru se je megane conquest dobro prijel tudi v teh krajih. Zdaj je že dobro prepoznan avtomobil, ki ima obliko športnega terenca s kupejevskih pridihom. Glavne značilnosti so tako pokončno sedenje, potniška prostornost, a tudi precej ugodna poraba in zmerna cena.
V dolžino meri 4,57 metra, v višino 1,57 metra in premore 2,72 metra medosne razdalje. Še posebno dobro deluje na pogled njegova bočna kupejevska linija, tokrat pa smo preizkusili model v bolj elegantni sivi barvi, ki daje avtomobilu vendarle drugačen karakter kot recimo oranžna, kot jo je imel prejšnji testni conquest.
Največja posebnost tokratnega testnega vozila je njegov hibridni pogon. Sestavljata ga bencinski (moč 69 kW) in električni motor (36 kW). Skupna moč je 105 kW, Litij-ionski baterija ima zmogljivost 1,2 kWh, kar omogoča, da precejšen del počasne in mestne vožnje opravite samo na elektriko.
Končno hitrost doseže pri 172 kilometrih na uro, na elektriko pa lahko vozite do 75 kilometrov na uro, kar ni malo. Še posebno so vsi navdušeni nad porabo, ki je lahko ob mirni vožnji tudi pod petimi litri na sto prevoženih kilometrov, sicer pa malce več kot pet litrov.
Za prestavljanje skrbi samodejni menjalnik, ki dobro sledi vozniškim potrebam, v kolikor voznik mirno spoštuje vse omejitve. V kolikor želi divjati, menjalnik včasih malce zaostaja. Podobno velja za vozniške občutke. Podvozje je udobno, a ne dirkaško.
Notranjost ima podobne oblikovne elemente kot vsi ostali novi modeli Renaulta. Materiali so prijetni na otip, razporeditev gumbov je logična, najbolj pa prija malce dvignjena prestavna ročica. Vsekakor pa bi lahko bil malce modernejši zaslon na dotik, saj ima konkurenca že boljše rešitve.
Prtljažnik je nekaj manjši zaradi akumulatorja. Premore 480 litrov, kar je 33 litrov manj kot v osnovni različici. Naslon zadnje klopi se podira v razmerju 60: 40), s čimer se prtljažnik poveča na 1263 litrov, zato lahko vanj spravite do 1,8 metra dolge predmete.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji