Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Živahni dizel skriva, kdo je in kaj zmore

Enoprostorci so redki, a tu je vendarle še en primerek - mercedes-benz razred B.
Po pomladitvi je razred B nedvomno bolj kot doslej podoben Mercedesovemu vstopnemu modelu – razredu A. FOTO: Gregor Pucelj
Po pomladitvi je razred B nedvomno bolj kot doslej podoben Mercedesovemu vstopnemu modelu – razredu A. FOTO: Gregor Pucelj
29. 5. 2019 | 14:00
29. 5. 2019 | 15:27
4:46
Nikoli ga niso oglaševali kot Mercedesovega zastavonošo, saj ni navduševal z obliko, bil je predvsem uporaben in udoben. Bil je za tiste, ki so želeli mercedesa, niso pa hoteli izstopati ali se z njim hvaliti pred sosedi. A takih očitno ni malo, saj so od leta 2005 prodali več kot poldrugi milijon mercedesov razreda B.



Zadek ni podrejen le aerodinamiki, ampak tudi prostornosti potniškega dela. FOTO: Gregor Pucelj
Zadek ni podrejen le aerodinamiki, ampak tudi prostornosti potniškega dela. FOTO: Gregor Pucelj


Tudi v novi generaciji v njegovi notranjosti še vedno začutimo, da smo v enoprostorcu, oblikovno pa je povzel poteze malo manjšega razreda A, ki so ga pomladili pred njim. Oba delujeta precej bolj dinamično kot predhodnika. Čeprav razred B še vedno meri zmernih 443 cm, je njegova prednost razmeroma velika potniška kabina, ki se konča s skoraj karavanskim zadkom. To pomeni, da je ob zglednem udobju in prostornosti na sprednjih sedežih razmeroma veliko prostora tudi v drugi vrsti, ki je namenjena predvsem dvema potnikoma. Ker je razred B v prvi vrsti družinsko vozilo, pa kaj ponudi tudi v prostoru za prtljago, ki ima v osnovni postavitvi prostornino 455 litrov, če zložimo zadnje sedeže (40:20:40), pa pridemo do konkretnih 1540 litrov. Še to, v testnem vozilu še ni bilo mogoče vzdolžno pomikati zadnje klopi, bodoči kupci pa to uporabno rešitev lahko že naročijo.

K opremskemu paketu AMG line spada znižano podvozje. FOTO: Gregor Pucelj
K opremskemu paketu AMG line spada znižano podvozje. FOTO: Gregor Pucelj


Pomladitev je prinesla tudi zajeten paket asistenčnih sistemov in (spet pričakovano) digitalno armaturno ploščo MBUX, ki v enem cinemaskopsko razpotegnjenem digitalnem panoju združuje instrumentno ploščo in večopravilni zaslon na dotik. Seveda je vizualni vtis močan, hkrati pa sem kot starejši voznik potreboval kar nekaj časa, da sem se privadil na vse »pogruntavščine«, ki jih ponuja. Še sreča, da so ob digitaliziranih infozabavnih in asistenčnih vsebinah ohranili nekaj običajnih upravljal za prezračevanje in nastavitev klimatske naprave.

Prtljažnik ima v osnovni postavitvi prostornino 455 litrov. FOTO: Gregor Pucelj
Prtljažnik ima v osnovni postavitvi prostornino 455 litrov. FOTO: Gregor Pucelj


Na tej fotografiji sta dve, po mojem mnenju, ne najboljši rešitvi: drsna ploščica (touchpad), ki je za večino med vožnjo skoraj neuporabna, in obloga sredinske konzole iz tako imenovane klavirsko črne, na kateri se poznata vsak dotik in delec prahu &helli
Na tej fotografiji sta dve, po mojem mnenju, ne najboljši rešitvi: drsna ploščica (touchpad), ki je za večino med vožnjo skoraj neuporabna, in obloga sredinske konzole iz tako imenovane klavirsko črne, na kateri se poznata vsak dotik in delec prahu &helli
Uvodoma sem omenil, da raz­red B kupijo predvsem tisti, ki nočejo izstopati. In to še zlasti velja za testni primerek z oznako 220 d AMG line. Morda poznavalci opazijo 19-palčna kolesa in da je karoserija precej nizko nad tlemi, a večini se niti ne sanja, da gre za nadvse živahen – saj si skoraj ne upam zapisati – dizel. Dvolitrski štirivaljnik zmore konkretnih 140 kW (190 KM) največje moči in 400 Nm največjega navora ter je najmočnejša dizelska pogonska možnost v razredu B. Zvezno in lahkotno vleče že pri nizkih vrtljajih in brez kakršnegakoli razgrajanja in glasnosti doseže resno hitrost (največja hitrost 234 km/h). Tako je prijeten za vožnjo že v udobnem in celo varčnem (eco) voznem režimu. Če hoče, pa voznik potegne iz rokava še športni način, ko postane glasnejši še izpušni sistem, in takrat ima družinski oče na voljo solidno športno vozilo; seveda se temu prilagodijo še podvozje, volanski mehanizem in samodejni menjalnik (8-GDCT). Pri vsem tem pa ostaja poraba goriva (30 odstotkov eco, 50 odstotkov udobni in 20 odstotkov športni vozni režim) tesno pod šestimi litri na sto prevoženih kilometrov.

Testno vozilo je bilo opremljeno s 360-stopinsko kamero. FOTO: Gregor Pucelj
Testno vozilo je bilo opremljeno s 360-stopinsko kamero. FOTO: Gregor Pucelj

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine