Če imate veliko družino, delavce ali športno ekipo, potem kaj prida med različnimi prevoznimi sredstvi ne morete izbirati, saj pride za vas v poštev samo kombi. V precejšnjo pomoč je lahko ford tourneo custom, a je res, da marsikdo za prevoz delovne sile raje poišče cenejše modele, medtem ko je za večjo družino Fordov potniški kombi skoraj idealen.
Pri kombijih so največkrat na voljo različne dolžine, kar velja tudi za prenovljeno izvedbo forda tournea custom. Testna različica je namreč dolga skoraj pet metrov, široka in visoka skoraj dva metra in tehta dve toni in pol. Drži, mere so zajetne, toda z razlogom.
Ford tourneo custom 2.0 TDCi
Zastopnik: Summit Motors, Ljubljana
Cena: 39.160 € (testno vozilo 44.170 €)
Euro NCAP (2012): *****
Izpust CO₂: 183 g/km
Drsna vrata je precej težko zapreti, zato imajo lahko z njimi težave predvsem otroci. FOTO: Aljaž Vrabec
Prekladanje sedežev ni za bolečo hrbtenico
Prostora je za osem potnikov z voznikom vred. Potovalni prostor je razdeljen v dve vrsti s po tremi sedeži, ki omogočajo udobno vožnjo tudi na daljše razdalje, prav tako se potniki med seboj ne dregajo z rokami ali nogami, saj je prostora dovolj. Pomanjkljivost je, da postavljenih sedežev ne moremo premikati naprej ali nazaj, a jih zato lahko odstranimo ali zložimo, drugo vrsto pa lahko tudi obrnemo, da se potniki gledajo med seboj, opravijo kakšen sestanek ali bolj sproščeno pogovarjajo. Še največja težava nastane pri prekladanju sedežev, saj tehtajo do šestdeset kilogramov, kar zahteva precej moči in spretnosti. Podobno velja za drsna vrata, ki niso najlažja za zapiranje, zato lahko nagajajo predvsem tistim z bolečinami v hrbtenici.
Med prednosti prenovljenega tournea custom spada urejenost vozniškega okolja. FOTO: Blaž Kondža
Med prednosti prenovljenega tournea custom spada urejenost vozniškega okolja. Občutek je podoben kot v osebnem avtomobilu, saj je armaturna plošča lično urejena, voznikov sedež je udoben, testno vozilo pa je imelo tudi šeststopenjski samodejni menjalnik, zato je bilo upravljanje še toliko lažje. Zaradi pokončnega sedenja in velikih ogledal je preglednost brezhibna, za doplačilo je na voljo vzvratna kamera. K dobremu občutku pripomorejo velik zaslon na dotik, številni koristni odlagalni prostori in deset USB-priključkov, ki so smiselno razporejeni po vsej kabini, da lahko prav vsak potnik polni svojo mobilno napravo. Seveda ne manjkajo različni varnostni pripomočki, kot so sistem za zaznavo mrtvega kota, opozorilo za prečni promet, samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi žarometi ...
Potovalni prostor je razdeljen v dve vrsti s po tremi sedeži. FOTO: Aljaž Vrabec
Dobro počutje potnikov
Med vožnjo marsikdo zasliši preglasen motor, toda tourneo custom je stabilen kombi brez pretiranega nagibanja v ovinkih, zato se potniki v njem dobro počutijo. Dvolitrski dizelski agregat s 125 kW (170 KM) omogoča vožnjo s hitrostjo vse tja do 175 kilometrov na uro. Fordov kombi pospešuje povsem zadovoljivo, morda ga malce zmanjka zgolj, če so zasedeni vsi sedeži in je dodobra zapolnjen tudi prtljažnik s 1200 litri prostora. Povprečna poraba na testu se je gibala med 10 in 10,5 litra na 100 kilometrov.
Glede na ponudbo je cena pri dobrih štiridesetih tisoč evrih povsem razumljiva. FOTO: Blaž Kondža
Komentarji