Neomejen dostop | že od 9,99€
Malih športnih terencev, ki so v resnici bolj mestni terenci, je na trgu danes že ogromno. Med njimi je še naprej tudi Fordov ne ravno najmlajši predstavnik ecosport, ki se tako kot večina Fordove evropske modelske palete ponuja tudi v bolj robustni opremi active
Ford ecosport active
Zastopnik: Summit Motors, Ljubljana
Cena: 23.070 evrov (21.070 evrov s financiranjem)
Euro NCAP: **** (2013)
Izpust CO2: 125 g/km
Ta mu kar pristaja, velike črne obrobe in zaščita delujejo dobro, je pa poleg tega avtomobil dokaj oddaljen od tal, kar mu omogoča brezskrbno vožnjo čez luknje ali večje kamne. A nima štirikolesnega pogona, temveč motor vselej žene le sprednji kolesi. To je svojstven paradoks, saj je nekoč, ko še ni bil na voljo v opremi active, v ponudbi s štirikolesnim pogonom, sicer le v kombinaciji z dizelskim motorjem, a vendarle. Takrat se je na našem preizkusu izkazal z nepričakovano dobrimi terenskimi zmogljivostmi. Škoda, da česa takega ni več v programu, mali avtomobili, ki zmorejo kam prilesti, zanimajo več ljudi, kot bi si morda mislili.
No, kot rečeno, štirikolesnega pogona ni več, tudi dizelskega motorja ne. Slednji se pač iz manjših avtomobilov povsem umika. Tokrat smo ecosporta vozili predvsem po urbanem okolju in to z dobro znanim Fordovim litrskim bencinskim trivaljnikom, v izvedbi z močjo 92 kW (125 KM). Zažene se z nezgrešljivim zvokom, v višjih prestavah je motor dokaj miren. Poskočnosti mu ne moremo odrekati, z njim avtomobil deluje živahno.
Kljub šestim prestavam ter sistemu start-stop, pa ni posebej varčen. Z zelo lahko nogo bosta porabo spravili pod 7 litrov/100 km, v nasprotnem gre lahko tudi za liter višje. Lega je solidna, a ne več kot to; nisem človek, ki bi ostro pilil ovinke, a je v zavojih kar čutiti nekaj nagibanja.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji