Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Vsi izpusti niso posledica delovanja motorja

Pogovor: Urban Žvar Baškovič o okoljskem standardu evro 7.
Dr. Urban Žvar Baškovič: Dejstvo je, da je za evro 7 treba nadgraditi sistem za naknadno obdelavo izpušnih plinov in posodobiti motorne krmilne enote. Kolikšni stroški so s tem, je težko soditi.

FOTO: osebni arhiv
Dr. Urban Žvar Baškovič: Dejstvo je, da je za evro 7 treba nadgraditi sistem za naknadno obdelavo izpušnih plinov in posodobiti motorne krmilne enote. Kolikšni stroški so s tem, je težko soditi. FOTO: osebni arhiv
11. 12. 2022 | 15:00
11:19

V nadaljevanju preberite:

Veliko pišemo o tem, da naj bi bili čez dobro desetletje novi avtomobili samo še električni. Manj o tem, da bo za avtomobile z vidika izpustov že precej prej veljala še kaka nova obveza. Konkretno okoljski standard evro 7, ki ga je po dolgih pripravah evropska komisija nedavno le predstavila, predvidoma pa začne veljati leta 2025. Prinaša zanimive, tudi zahtevne spremembe, več o njih nam je povedal dr. Urban Žvar Baškovič, asistent v laboratoriju za motorje z notranjim zgorevanjem in elektromobilnost na ljubljanski fakulteti za strojništvo.  O tem, da se bodo po novem prvič merile emisije delcev pnevmatik in zavor, ki jih oddajo tudi elektkrični, ne le bencinski ali dizelski avtomobili; o zahtevi, da bodo morali avtomobili novim standardom ustrezati do 10 leta starosti; tudi o tem, če bo evro 7 zadnji tovrstni okoljski standard.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine