Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Veliki kombi z veliko udobja in kakšnim minusom (FOTO)

Opel vivaro s podaljšano medosno razdaljo v dolžino meri kar 5,4 metra.
Oplov skoraj prestižni kombi ponuja udoben prevoz z zmogljivim pogonom, ki mora biti seveda dizelski. FOTO: Gašper Boncelj
Oplov skoraj prestižni kombi ponuja udoben prevoz z zmogljivim pogonom, ki mora biti seveda dizelski. FOTO: Gašper Boncelj
13. 9. 2018 | 17:00
3:15
Vivaro, znani Oplov kombi, smo tokrat preizkusili v podaljšani izvedbi. V notranjosti daje večji poudarek udobju, čisto vrhunski pa v tem pogledu (še) ni.

Vivaro bo od zunaj, zlasti s spred­nje strani, z izrazito in drugačno masko, koga prepričal, da je čistokrvni opel. A je to izdelek, ki je tehnično in še kako drugače v sorodstvu z Renaultovim trafficom. Tudi znotraj je z izjemo značke na volanu in tipografije merilnikov vse tako kot v renaultih. Kar pa na tem delu trga, ko ne gre za šminko in vihanje nosu nad kako znamko, ni pomembno. Armaturna plošča je priročna, stvari preprosto uprav­ljive. No, klimatska naprava bi v vročini lahko delovala bolje.

Par drsnih vrat za preprost vstop in velika prtljažna vrata. FOTO: Gašper Boncelj
Par drsnih vrat za preprost vstop in velika prtljažna vrata. FOTO: Gašper Boncelj


Testni vivaro je imel podaljšano medosno razdaljo in je v dolžino meril kar 5,4 metra. Kljub temu je z nekaj zvočnimi in slikovnimi pomočniki to vozilo, ki ga z malo privajanja po mestu vozimo brez stresa, preglednost je ob velikih stranskih ogledalih v resnici zelo dobra, seveda pa ostajajo parkirne omejitve. Ko smo z njim na odprti cesti, je več kot hvaležen prevoz­nik, takrat mu nič ne manjka. Njegov 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik (moč 107 kW/145 KM) kljub majhni prostornini dobro vleče, ročni menjalnik je s priročno ročico natančen. Ta kombinacija deluje mirno in glede na to, kaj premika, niti ni potraten z gorivom, povprečje po računalniku je znašalo 8,5 litra na 100 kilometrov. Tudi podvozje je udobno, podobno velja za ergonomska sprednja sedeža, na katerih dolga vožnja ni utrujajoča.

Za volanom je veliko podobnosti z bratrancem iz Renaulta. Ergonomija je dobra, le klimatska naprava bi morala hladiti bolje. FOTO: Gašper Boncelj
Za volanom je veliko podobnosti z bratrancem iz Renaulta. Ergonomija je dobra, le klimatska naprava bi morala hladiti bolje. FOTO: Gašper Boncelj


Dobro dene usnje tako spredaj kot zadaj, kjer sta bila tokrat v drugi vrsti vrtljiva sedeža, seveda udobna, le njuno potiskanje naprej in nazaj po tirnicah je bilo pretrdo. Za njima pa je še tretja vrsta, ki je deljiva klop. Dokaj težka so se mi zdela tudi drsna vrata. Čisto zadaj je še precej tovornega prostora, ki je bil v tem primeru od zadnje klopi pregrajen z uporabno mrežo, če pa smo jo želeli odstraniti, je bil postopek malce neroden.

Kar dober se je zdel ta tourer, kako stvar pa bi za to ceno še lahko izboljšali.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine