Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

V ospredju je udobnost brez divjanja

Citroën C4 spominja malo na terenca, malo na kupeja, a ohranja prvotno poslanstvo.
Veliko različnih vplivov lahko opazimo pri citroënu C4. FOTO: Aljaž Vrabec
Veliko različnih vplivov lahko opazimo pri citroënu C4. FOTO: Aljaž Vrabec
Aljaž Vrabec
12. 7. 2021 | 08:00
3:24
Citroën C4 je eden tistih avtomobilov, ki ne spreminja imena, svojo podobo in namen pa je že večkrat predrugačil. Tokrat smo ga podrobno spoznali v najnovejši različici, ki spominja na križanca, a vseeno ohranja predvsem prednosti kombilimuzin.

Skoraj vse možno je že bil C4, mešanica številnih vplivov je vidna tudi v zadnji različici, čeprav je v resnici precej bližje izvirniku kot marsikdaj v preteklosti. V osnovi je predvsem kombilimuzina, toda na pogled deluje malce kot športni terenec (ker nekoliko je vseeno dvignjen), a tudi kot kupe s spuščeno streho v zadku, zraven pa je še precej vizualnih učinkov in več barvnosti, s čimer želijo pri Citroënu ujeti vse sodobne trende.

Notri prevladuje digitalizacija. FOTO: Aljaž Vrabec
Notri prevladuje digitalizacija. FOTO: Aljaž Vrabec




A nekaj se ni spremenilo. C4 ostaja mehek avtomobil, s tem mislimo, da je v ospredju potniška udobnost, saj vas nič ne premetava. Sedeži so masivni in veliki, zraven je tudi hidravlično vzmetenje (kljub temu se večje luknje in grbine kar občuti), zato je vse v znamenju francoske tradicije. Seveda sedeži niso vse, potniki potrebujejo še prostor za noge, kar je prav tako odlika modela C4, dobro pa so zastavili padajočo streho, ki ne pobere skoraj nič prostora za glavo. Prtljažnik je sicer klasičen, zadaj je za 380 litrov prostora (ob podrti drugi klopi 1250 litrov), kar ni noben presežek, toda za družino z dvema otrokoma je povsem dovolj.

Citroën C4 1.2 pure tech 130 shine FOTO: Aljaž Vrabec
Citroën C4 1.2 pure tech 130 shine FOTO: Aljaž Vrabec


V notranjosti je opazen skrben izbor materialov, v ospredju je digitalizacija, čeprav so ohranili nekaj fizičnih stikal, kar je prej prednost kot slabost. Vsekakor bi lahko izboljšali odzivnost multimedijskega vmesnika, saj se včasih v meniju kaj počasi premakne, da potem uporabnik ne ve, ali je sploh pritisnil prav. Pohvalimo lahko množico odlagalnih prostorov, med njimi poseben predal za hranjenje dokumentov ali tablični računalnik, ki je nedvomno precej unikatna rešitev.

V prtljažniku je prostora za 380 litrov prtljage. FOTO: Aljaž Vrabec
V prtljažniku je prostora za 380 litrov prtljage. FOTO: Aljaž Vrabec


Mehkejše podvozje in udobni sedeži terjajo svoj davek za dinamične voznike, a hkrati drži tudi nekaj drugega – ta avtomobil takšnih voznikov niti ne nagovarja, ampak predvsem takšne, ki najprej stavijo na udobnost ob spoštovanju cestnih pravil. C4 vse to uresniči tudi v praksi, v pomoč mu je cela vrsta varnostnih pripomočkov, ki sodijo v ta opremski paket.

V dolžino meri 4,35 metra. FOTO: Aljaž Vrabec
V dolžino meri 4,35 metra. FOTO: Aljaž Vrabec


Pod sprednjim pokrovom je 1,2-litrski bencinski trivaljnik s 131 konjskimi močmi (96 kW). Posebnost je kar osemstopenjski menjalnik, ki pa je malce počasen. Končno hitrost testni avtomobil doseže pri 210 kilometrih na uro, z mesta do stotice potrebuje 9,7 sekunde, poraba v času testnih voženj pa se je gibala okoli sedmih litrov na sto prevoženih kilometrov.

Cena testnega primerka je nekaj več kot ë24 tisoč evrov, kar je precej dobra kupčija, še posebno ker pri slovenskem uvozniku ponujajo dobra dva tisočaka popusta.

Zadek je precej drugačen od preostale avtomobilske ponudbe. FOTO: Aljaž Vrabec
Zadek je precej drugačen od preostale avtomobilske ponudbe. FOTO: Aljaž Vrabec

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine