Neomejen dostop | že od 9,99€
Benelli je staro ime v motorizmu, ustanovljeno davnega leta 1911 v Pesaru, v bližini San Marina. Verjetno se ga bodo spomnili le najbolje informirani bralci. Gre za staro, slavno in razmeroma majhno tovarno motociklov, najbolj znano seveda v Italiji in Franciji iz 50., 60. in 70. let.
Pri nas, zanimivo, je bilo teh motociklov bolj malo. Kakorkoli, Benelli je proti koncu devetdesetih propadel in skoraj utonil v pozabo, dokler ga niso leta 2005 na lepem kupili Kitajci in ga s krepkim finančnim vložkom skupine Geely Holding Group počasi dvignili. Regijski zastopnik znamke, hrvaško podjetje Krk Moto, nas je povabil na kratek test njihovega aduta – benellija TRK 502 X.
Zastopnik: Krk Moto, Hrvaška
Cena: 6998 evrov (testni model 7299 evrov)
Uvodoma postrezimo s statističnim podatkom, da Benellijev lahki enduro TRK 502 v zadnjem obdobju navdušuje italijanske motoriste, saj je bil v preteklih dveh letih najbolje prodajani motocikel na tem trgu. Izvedenka TRK 502 X, ki smo jo preizkusili, je še bolj terensko usmerjena kot model brez oznake X in tako sodi v segment lahkih enduro motorjev. Njegov videz pravzaprav prijetno preseneča, na oko je takoj jasno, da ga je zasnoval nekdo, ki se dobro spozna na panogo. Oster, napadalen sprednji del kar kliče po motoavanturah, visok vetrobran obljublja zelo veliko. Pester nabor barv in dodatkov naredi še boljši vtis. Ročke krmila so dobro zaščitene, plastika je zelo solidne kakovosti. Nenavadno oblikovana posoda za gorivo, ki sprejme dvajset litrov, je dejansko v oporo vozniku. Sedež je globok, širok, s tem tudi udoben, podobno velja za sovoznika. Okvir prav tako vzbuja zaupanje, izpušni lonec je konkreten, pri zadnjem kolesu so se potrudili, da je videti, kot da imate opravka s pol večjim motociklom. Luči in smerniki so kakovostni in dobro pritrjeni, za vzor kakemu tekmecu iz Japonske.
Vetrna zaščita je zelo dobra, poraba je normalna – dobrih pet litrov na 100 kilometrov. S kompletom dodatnih kovčkov je ta motocikel sposoben tudi daljših potepanj, udobje je na solidni ravni. Za vstop v svet potovalnih in enduro motociklov ne bo slaba izbira, sploh glede na ceno in opremo, ki jo ponuja. Z vsemi temi atributi ima pravzaprav malo konkurence.
Motor: 499 ccm, vodno hlajeni, 4-taktni, 4-ventilski, dvovaljni
Okvir: jeklene cevi
Menjalnik: 6-stopenjski
Prenos moči: veriga
Moč: 35 kW (47 KM) pri 8500 vrt./min
Navor: 46 Nm pri 6000 vrt./min
Zavore: spredaj 2 x kolut 320 mm, zadaj 1x kolut 260 mm, ABS
Pnevmatike: spredaj 110/80-R19 - 59V, zadaj 150/70-R17 - 69V
Teža s tekočinami: 235 kg
Medosna razdalja: 1505 mm
Višina sedeža: 840 mm
Posoda za gorivo: 20 litrov
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji