Neomejen dostop | že od 9,99€
Tako boste zares doživeli, kako tiha je vožnja. In ko boste dali glasbo na glas, vam bo jasno tudi, kako drugače se sliši brez spremljevalnega hrupa bencinskega ali dizelskega motorja. In potem – pospeški. Ves navor je na voljo takoj, v hipu. Nemogoče, da ne bi bili navdušeni.
»Kako je tih, ej! Nisva si mislila, da je še kje kaka ŠKODA, ki bi nama lahko bila tako všeč kot najin KODIAQ,« sta priznala Nenna in Tomas iz Novega mesta, ki jima je električno tišino popestrilo le prikupno smrčanje njunega sinka, medtem ko jih je ENYAQ iV varno peljal na Kobariški stol. »Tih je!« kot iz topa izstreli tudi Peter, ko ga vprašamo, kaj najprej opazi, in takoj nato doda, da »se res lepo pelje. Avto se drži ceste, pospeški so, kaj bi še lepšega!« Čisto zamenjal svojega starodobnika ŠKODA 1000MB z novim električnim SUV-om znamke ŠKODA sicer ne bi,» si pa znam predstavljati, da bi bil to moj avto za vsak dan«.
Veronika se je v ENYAQ iV usedla iz svojega modrega dirkača: njena FABIA Monte Carlo mlado vzgojiteljico s Pohorja spremlja že nekaj let. »Čisto drugačen občutek je!« je navdušena nad vožnjo.
Oglejte si video in naj vam Laznikovi, Peter, Veronika in Marko sami pokažejo in povejo, kako je voziti ENYAQ iV!
Marko, ki je profesionalni lovec na nevihte, pa je opazil še nekaj pomembnega: »Obračalni krog ima izjemen!« Pravi, da bi mu pri njegovem adrenalinskem početju prišel še kako prav. Takšnega njegov SUPERB pač nima. »Ja, res se lepo pelje.« Peter, zdravstveni tehnik iz Zgornje Kungote, pa je hitro opazil še eno prednost: »Enostavno prideš domov, ga priklopiš kot mobitel in je to to.«
Da je »to to«, že tri mesece z veseljem ugotavlja ljubljanski taksist Mirsad. »Ko sem se usedel vanj, sem si rekel: Uau, kaj je to, space shuttle?!« V teh treh mesecih, kar je ENYAQ iV njegov, je z njim prevozil že 18.000 kilometrov. »Jaz prevozim veliko kilometrov in v petih letih se mi investicija povrne. Kalkulacija je jasna,« pove. »Ko grem jaz 'tankat', natankam za 4 evre in se peljem 300 kilometrov, ti moraš pa plačati 40 evrov. A je račun ali ne?« In seveda ne pozabi na obvezne kavice: »Kava se pije, avto se polni, jaz pa imam počitek. In to je za taksista pomembno. V 15 minutah na kavi napolnim baterijo za 50 kilometrov vožnje po Ljubljani z rekuperatorjem, ki ga ima avto.«
Seveda pa ENYAQ iV ne navdušuje le voznika, ampak tudi njegove potnike. »Prva stranka je sedla v avto in rekla, kako je lep avto, kako lepa barva! Ogromno prostora je, to vsi opazijo, pa da so dobri, udobni sedeži. Poanta v taksiju je dovolj prostora zaradi kovčkov in da ljudje lepo sedijo. Kateri avto je to, sprašujejo. Ja, nova ŠKODA, električna, pravim.«
Mirsad končno po vseh teh letih vozi avto, v katerem ga po osmih urah za volanom ne bolita ne glava ne hrbet, pove z nasmehom – pa ne le zaradi udobnih sedežev, ampak tudi zato, ker mu avto pomaga pri njegovem delu. »Prepoznava prometne znake, zaznava pešce pa tudi zavira sam.« Poleg tega Mirsad pripelje stranke na cilj prej kot drugi. »Pa ne zato, ker bi divjal, vozim po predpisih. Ampak jaz odpeljem, ko drugi še stojijo na semaforju,« pove in tako plastično ponazori prednosti navora, ki je v električnem avtomobilu na voljo takoj.
Izkusite tudi vi novo dimenzijo vožnje in se tukaj prijavite na testno vožnjo z modelom ŠKODA ENYAQ iV pri najbližjem prodajalcu vozil ŠKODA v terminu po lastni izbiri!
Več izjemnih lastnosti modela ENYAQ iV lahko spoznate TUKAJ. Kako jih uporabljati, pa si lahko ogledate v posnetkih TUKAJ.
Naročnik oglasne vsebine je Porsche Slovenija