Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Volkswagen ima tako kot vsa evropska industrija v ponudbi kopico športnih terencev. Še vedno tudi največjega, nedavno prenovljenega touarega. Ta bo tudi v teh časih menda pri nas kupce pridobival predvsem z dizelskim pogonom, mi pa smo na test presenetljivo dobili bencinskega hibrida.
Touareg ni majhen avto, 4,9 metra meri v dolžino, tudi precej širok je. Blago so ga na zunaj prenovili, izstopa zadnji svetlobni podpis, ko se v temnejših urah poleg luči rdeče obarva še značka znamke. Kot celota touareg sicer ne deluje preveč agresivno nastopaško, kar cenim, seveda pa ni nujno, da tako mislijo stranke, ki kupujejo tovrstne in tako drage avtomobile.
Za volanom me je ob prvi predstavitvi pred leti šokiral za tiste čase ogromen sredinski zaslon. Leta so minila, zdaj je teh »televizij« v drugih, tudi manjših avtih veliko, tako da je touaregova armaturna plošča skoraj umirjena, upravljanje na dotik deluje bolje kot v kakem novejšem izdelku koncerna, celo kako stikalo se še najde.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji