Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Škodin pogled v električno prihodnost

Koncept na obisku
Zanimiva rešitev je električno pomično protismerno odpiranje vrat. Foto Gregor Pucelj
Zanimiva rešitev je električno pomično protismerno odpiranje vrat. Foto Gregor Pucelj
12. 12. 2018 | 00:30
12. 12. 2018 | 12:29
2:15
V Škodinem prodajnem salonu na Verovškovi v Ljubljani so nedavno predstavili študijo vision E, ki je napoved električne mobilnosti pri tej znamki. Do leta 2025 bo v njeni ponudbi poleg priključnih hibridov tudi pet povsem električno gnanih modelov. Od takrat bo imel predvidoma vsak četrti prodani avtomobil znamke priključni hibridni ali izključno električni pogon. Kakor napoveduje direktor znamke Škoda v Sloveniji Petr Podlipny, bo prva škoda z električnim pogonom na prodaj leta 2020.

Električno konceptno študijo z električnim pogonom vision E so prvič predstavili leta 2017 na avtomobilskem salonu IAA 2017 v Frankfurtu.

Zasnova potniške kabine ni zgolj futuristična, poudarek je na prostornosti in uporabnosti. Foto Gregor Pucelj
Zasnova potniške kabine ni zgolj futuristična, poudarek je na prostornosti in uporabnosti. Foto Gregor Pucelj


Njena zasnova temelji na koncernski platformi MEB, ki je namenjena za električna vozila, njen dizajn pa napoveduje novi Škodin oblikovalski pristop pri tem delu ponudbe. Izstopajo protismerno odpiranje vrat in štirje posamični vrtljivi sedeži. K prostornosti potniške kabine prispeva tudi opustitev sredinskega tunela. Zunanjih ogledal ni več – dogajanje v okolici avtomobila namreč spremljajo kamere in sliko prenašajo na zaslone. Škoda vision E poleg tega nima B-stebričkov, kar potnikom daje občutek večje prostornosti. Sprednji del zaznamuje svetlobni pas v LED-tehnologiji, ki se razteza čez celotno širino vozila.

Vision E je poln asistenčnih sistemov in rešitev v duhu Škodine filozofije »simply clever«; študija vision E med drugim omogoča avtonomno vožnjo 3. stopnje. Pogonski sklop sestavljata dva elektromotorja s sistemsko močjo 225 kW (306 KM), pogon pa je speljan na vsa kolesa, predvideni doseg naj bi bil do 500 kilometrov, največja hitrost pa 180 km/h.
 

 

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine