Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
V sodobnih časih so v Ameriki električne avtomobile začeli izdelovati na način, ki se je zdel kar smiseln. Leta 1996 so lansirali relativno majhen aerodinamično oblikovan avtomobil EV-1 znamke General Motors, ki pa so ga hitro pokopali. Po premoru je sledil naslednji poskus z modelom chevrolet bolt, a ni bilo občutka, da Američani zanj stojijo v vrstah. Zdaj se zdi, da elektrika prihaja v tiste avtomobile, ki jih imajo na oni strani luže najraje – v orjaške poltovornjake, modele z angleško oznako pickup. Z vidika ekologije je to prav nasprotno, kar bi pričakovali, a tako pač je.
Poltovornjaki v Ameriki so že dolgo tista vozila, ki proizvajalcem prinašajo uspeh, so skoraj prave molzne krave. Če je bil v Evropi dolga leta najbolj prodajani avtomobil relativno kompaktni izdelek, kot je volkswagen golf, na Japonskem pa toyota yaris ali celo kakšen mini »kei« avtomobil, pa je bil v ZDA to vselej veliki pickup ford F-150, za njim pa sta se lani denimo uvrstila neposredna tekmeca chevrolet silverado in dodge ram. To so vozila dolžine od 5,5 do šest metrov, z nekoliko večjo oddaljenostjo od tal, velikimi kolesi, enojno ali dvojno kabino, kesonom, štirikolesnim pogonom. Vse skupaj s konkretno maso, pa seveda z velikimi in z za naše pojme potratnimi šest- in osemvaljnimi bencinskimi motorji.
Zdaj ko tudi Američani vse glasneje govorijo o električni pogonski prihodnosti, se tudi te velike »zverine« predstavljajo drugače.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji