Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Ogromen dizelski poltovornjak prinaša stabilnost

Mitsubishi L200 je koristen pick-up, pri testnem primerku smo pogrešali zgolj samodejni menjalnik.
Mitsubishi L200 je zajeten avtomobil. FOTO: Aljaž Vrabec
Mitsubishi L200 je zajeten avtomobil. FOTO: Aljaž Vrabec
30. 3. 2019 | 06:00
4:19
Zunanje velikosti ne more skriti, a povsem drugače je znotraj, saj je mitsubishi L200 zelo dobro vodljiv, zato ima voznik občutek, da upravlja precej manjši avtomobil. Med vožnjo ni nadležnega in nelagodnega nagibanja, kar v tako velikem vozilu ni samoumevno.



Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec
Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec


Dobrih pet metrov dolžine in mogočna maska sta razloga, da Mitsubishijev poltovornjak nikakor ne ostane neopazen. V primerjavi s tekmeci ima največjo kabino, kar se pozna pri prostornosti za potnike, ki v prvi in drugi vrsti sedijo brez težav, obenem imajo zaradi dvignjenega položaja dober pregled nad dogajanjem. Čeprav je kabina zajetna, je dobro zvočno izolirana, zato se potniki v miru pogovarjajo med seboj in ni nobene potrebe po nadležnem glasnem govorjenju. Materiali so prijetni na otip, instrumentna plošča pa od uporabnika ne zahteva prevelikih miselnih naporov.

Notranjost je preprosta za razumevanje. FOTO: Aljaž Vrabec
Notranjost je preprosta za razumevanje. FOTO: Aljaž Vrabec


K stabilnosti in dobremu občutku potnikov pripomore vzdržljivo vzmetenje, kar naj bi veljalo tudi pri polni naloženosti tovornega dela. Kljub velikosti se L200 dobro znajde v mestu in tesnejših prostorih. Obračalni radij znaša vsega 5,9 metra, zato parkiranje in manevriranje ni nobena muka, problem pa lahko nastane, če sploh ni dovolj dolgega prostora za tako zajeten primerek.

Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec
Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec

 

Sistemi za pomoč


Pod pokrovom delo opravlja 2,4-litrski dizelski motor s 133 kilovati (181 konjskih moči), moč se razporeja s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Končno hitrost doseže pri 179 kilometrih na uro, v nobenem trenutku pa voznik nima občutka, da je v tako velikem avtomobilu, za boljšo stabilnost v zavojih skrbi nadzor stabilnosti in zdrsa. V pomoč sta vsekakor tudi sistem za speljevanje v klancu in sistem za stabilizacijo vleke (prikolice). Pogrešali smo zgolj samodejni menjalnik, ki je sicer na voljo v najvišjem opremskem paketu ali za doplačilo 1800 evrov.

Keson ima pokrov. FOTO: Aljaž Vrabec
Keson ima pokrov. FOTO: Aljaž Vrabec


Keson je dolg 1,52 metra, širok je 1,147 metra, višina stranice znaša 47 centimetrov. Pokriva ga jeklen pokrov, kar je dobro, ko želi uporabnik zaščititi tovor pred vremenskimi nevšečnostmi, a mu je v napoto takoj, ko želi peljati kakšen višji tovor.

Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec
Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec

 

Dobra kupčija


Mitsubishi L200 se dobro znajde tudi na neurejenih in zahtevnih terenih. Z njim se lahko peljete po 45-odstotnem bočnem nagibu, naravnost pa po 30-odstotnem nagibu. Pri hitrosti do sto kilometrov na uro lahko preklopite na pogon na vsa štiri kolesa, na voljo je tudi reduktor in zato skoraj ni poti, kamor L200 ne bi zmogel.

Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec
Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec


Poraba goriva je v uradni statistiki precej zmerna – 6,9 litra na sto prevoženih kilometrov, vendar je v resnici znašala dobrih osem litrov. L200 obstaja že vse od leta 1978, testni primerek v prenovljeni peti generaciji pa je kar dobra kupčija. Še posebno za ceno 26.400 evrov, saj pri slovenskem uvozniku ponujajo 3500 evrov popusta.

Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec
Mitsubishi L200. FOTO: Aljaž Vrabec

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine