Kitajski Nio zagovarja sistem menjave izpraznjene baterije. Volkswagen nima teh idej, zato pa ta pristop kot že nekoč znova zanima Renault.
Galerija
A Nio ES8 electric SUV changing its battery is seen inside a power station at a JAC Motors-NIO plant in Hefei, Anhui province, China December 14, 2018. Picture taken December 14, 2018. Yilei Sun /Reuters Foto Sun Yilei Reuters
V prispveku preberite:
Že ko so se pred časom začeli bolj pogosto pojavljati električni avtomobili, se je porodila zamisel, da bi izpraznjeni akumulator na posebnih postajah kar zamenjali za polnega. O tem je stekel celo velik mednarodni projekt, a je propadel. Danes so bolj ali manj vse sile usmerjene v električno mobilnost, pri teh prizadevanjih pa vsaj kakšno ime zagovarja ali znova dopušča omenjeno idejo. Več je tistih, ki o njej dvomijo. Ena od izjem je novo kitajsko podjetje Nio, med velikimi podjetji pa vsaj razmišljajo znova o tem pri Renaultu.
Kakšne razloge za ta sistem navajajo njegovi zagovorniki in kaj govori proti temu?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji