Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Nujna potreba po cenejši kemijski strukturi baterij

Vse več zanimanja za katode iz litij-železovega fosfata.
Eno vodilnih podjetij na področju baterij je kitajski CATL, ki seveda izdeluje tudi baterije iz litij-železovega fosfata. FOTO: Florence Lo/Reuters
Eno vodilnih podjetij na področju baterij je kitajski CATL, ki seveda izdeluje tudi baterije iz litij-železovega fosfata. FOTO: Florence Lo/Reuters
5. 3. 2023 | 15:00
5:28

V nadaljevanju preberite:

Električni avtomobili so dragi in pritisk na proizvajalce, da jih nekako pocenijo, narašča. Znova se povečuje zanimanje za litij-železove fosfatne baterije, za katere se odloča vse več proizvajalcev.

Evropski avtomobilski proizvajalci zdaj za svoje električne modele pretežno uporabljajo litij-ionske baterije, v katerih za katodni del uporabljajo kemijske spojine, ki vsebujejo nikelj, kobalt in mangan. Imajo večjo energijsko gostoto, a so dražje, problem sta zlasti dostopnost in cena kobalta pa tudi niklja. Z uveljavitvijo električnih avtomobilov se vse bolj mudi tudi zaradi pritiska politike, zato se v industriji povečuje zanimanje za stroškovno ugodnejše železove fosfatne baterije z drugačno kemijsko strukturo, ki so prisotne že dolgo, a kar nekaj časa niso bile v ospredju.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine