Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Novi fantje v avtomobilizmu ne speljujejo enostavno

Zagonska podjetja se težko zaganjajo, nekatera so že omagala.
Solarni avtomobil sono so lani z velikimi načrti predstavili javnosti, pred kratkim pa so nepričakovano sporočili, da ga ne bodo izdelovali – niso zbrali dovolj sredstev. FOTO: Lars Maurer/Sono Motors
Solarni avtomobil sono so lani z velikimi načrti predstavili javnosti, pred kratkim pa so nepričakovano sporočili, da ga ne bodo izdelovali – niso zbrali dovolj sredstev. FOTO: Lars Maurer/Sono Motors
5. 3. 2023 | 05:00
5. 3. 2023 | 08:04
7:04

V nadaljevanju preberite:

Ko se je v avtomobilizmu začelo več govoriti o električnem pogonu, se je v javnosti pojavila tudi kopica novih imen, ki so računala na bolj ali manj hiter uspeh. Tudi z razlago, da so električni avtomobili po svoje bolj preprosti, da imajo manj sestavnih delov in podobno. A ni tako enostavno. Poglejmo nekaj primerov mladih podjetij, ki so prav pred kratkim poročala o svojih

Lani je bila odmevna novica o novem nemškem proizvajalcu električnih avtomobilov z imenom Sono Motors, predvsem zato, ker so pripravili izdelek, ki naj bi imel po svoji površini kar največjo možno količino sončnih celic. Javnosti so se na široko predstavili junija v Münchnu, kjer so prikazali model sion, kompaktni električni avtomobil, ki ima veliko ploščatih površin, na njih pa je razporejenih nekaj sto sončnih celic, ki naj bi mu zagotavljale kar nekaj dodatne električne energije. Sion je bil pripravljen z baterijo z zmogljivostjo 54 kWh, ki mu je sama po sebi omogočala doseg okoli 300 kilometrov. Ta solarni avtomobil naj bi stal za današnje razmere dokaj sprejemljivih 30 tisoč evrov, izdelovati naj bi ga začeli v drugi polovici letošnjega leta na Finskem pri podjetju Valmet.

A to se ne bo zgodilo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine