Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Ko v roke dobiš ključe evropskega avta leta, je to vedno poseben test. Ker smo slišali o njem veliko pohvalnih besed, nas je še toliko bolj zanimalo, kakšen avtomobil je jeep avenger.
Pri električnih avtomobilih se ne zgodi ravno pogosto, da se podatki o dosegu ujemajo tako v teoriji kot v praksi. Ko je jeep avenger prihajal v Slovenijo, so v tovarni zanj trdili, da zmore 400 kilometrov dosega, in prav takšno številko smo dvakrat videli izpisano pri polni bateriji na potovalnem računalniku. Navadno je namreč doseg v realnosti bistveno manjši od obljubljenega.
Resda je kasneje malce upadel, ker smo tudi porabo imeli večjo od tovarniških številk, toda še vedno je bil blizu navedenega. Tovarniška poraba je namreč 15,3 kilovatne ure na sto prevoženih kilometrov, naša se je gibala med 17 in 18 kWh, kar je še vedno kar dober podatek, zlasti ker nismo vozili pretirano varčno. Drugo vprašanje je sicer, kakšna je poraba pozimi, ko se zaradi nižjih temperatur doseg pri vseh avtomobilih precej zmanjša.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji