Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Florjan Rus: Moja naloga ni, da je dirkalnik hiter, temveč da deluje

Vodilni sistemski inženir ekipe Mahindra Racing skrbi, da je v računalniku dirkalnika nameščena prava programska oprema in da so notri prave mape s podatki.
Florjan Rus: »V resnici še nikoli nisem vozil nobenega električnega avtomobila, če verjamete ali ne.« FOTO: Lou Johnson/Spacesuit Media
Florjan Rus: »V resnici še nikoli nisem vozil nobenega električnega avtomobila, če verjamete ali ne.« FOTO: Lou Johnson/Spacesuit Media
21. 5. 2023 | 05:00
21. 5. 2023 | 11:33
17:30

V nadaljevanju preberite:

Med številnimi dirkaškimi tekmovanji obstaja tudi električna formula, kjer je pri ekipi Mahindra Racing vodilni sistemski inženir Florjan Rus iz Slovenije. Spoznali smo se na dirki v Berlinu, intervju pa opravili kasneje, pred naslednjo preizkušnjo v Monte Carlu. Rus namreč nima veliko prostega časa, še posebno ne, ko je z ekipo na dirki, a tudi zadnji dnevi pred odhodom na novo prizorišče niso prav spokojni. »Spet sem imel nor dan,« je namreč dejal preden so šli na pot.

Lahko razložite, kaj pomeni, da imate nor dan?

To, da je že pozno popoldan, a še nisem kosil. Letam z enega konca tovarne na drugega, da pripravim vse, kar potrebujem za dirko. Poskrbeti moram, da so nared programska oprema in vsi električni mehanski deli, predvsem pa, da imajo vsi člani ekipe ustrezna navodila za delo na dirki.

Vi določite vso opremo, ki gre na dirko?

Za električni del dirkalnika vsekakor. Ker smo imeli še nekatere težave z avtomobilom in smo čakali na nove sestavne dele, sem imel veliko dela tudi s koordinacijo dobave.

...

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine