Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Mazdin faktor X

Elegantna kombilimuzina z odličnimi voznini lastnostmi in pogonom, ki je manj revolucionaren od napovedi.

Mazda 3 je še danes, ko ni več čisto sveža, eden najbolj elegantno oblikovanih avtomobilov. »Revolucionarni« bencinski motor pač ni tako izjemen.
Foto Gašper Boncelj
Mazda 3 je še danes, ko ni več čisto sveža, eden najbolj elegantno oblikovanih avtomobilov. »Revolucionarni« bencinski motor pač ni tako izjemen. Foto Gašper Boncelj
9. 11. 2021 | 12:00
9. 11. 2021 | 12:41
3:12

V prispevku preberite:

Ni prav veliko avtomobilov, ki pridejo na trg in v oblikovnem smislu tako navdušijo, kot to lahko rečem za Mazdino trojko. Ni več čisto nova, a njene čiste linije ne delujejo prav nič manj atraktivno kot ob predstavitvi. Že nekaj časa lahko vozi tudi z motorjem z oznako skyactiv X, ki se je napovedoval kot neke vrste ekonomična revolucija. Napoved se sicer ni povsem uresničila, kar pa ne pomeni, da je s tem pogonom kaj zelo narobe. Sploh ne, a vendarle se spomnim prvih objav, kjer se je napovedovalo, da bo imel ta agregat izjemno nizko porabo. Skyactiv X, ki kot bencinski motor vključuje tudi nekatere elemente dizelskega pogona, je sicer v nekaterih zanj zelo ugodnih režimih vožnje lahko zelo varčen. Če se v prijetno ugodnem delu leta, ko ni hladno ali vroče, po magistralni cesti vozite s hitrostjo  50-60 km/h, vam bo računalnik pokazal porabo tudi le 4,6 litra na 100 km. V mestu bo pač precej višja, tudi tja proti 7 litrom šine. Na celotni testni preizkušnji je znašala okoli 6,5 litra/100 km, kar ni slabo, ni pa nekaj noro dobrega.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine